Gå til innhold

Hår på armer og lår!

Gjest Dolphina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lar det gro... :roll:

Neida... det på armene får være der, men det på lårene tar jeg en gang i blant, men ikke så ofte på vinterstid. Burde finne meg en bruktbar vokser slik at jeg slapp å styre med høvel... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men voks funker utmerket på både armer og lår! :) Ingen pigger, og det går ganske kjapt når du først har fått teken på det. Og med mindre du har fryktelig sterk hårvekst, trenger du ikke gjøre det så ofte heller, jeg gjør det i snitt ca. hver 2. måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Voks! :tommelsmil: Jeg klarer ikke å vokse bort absolutt alt håret på armene, det blir stående igjen noen veldig tynne og lyse hår, men det er egentlig bare fint. Ikke finn på å barbere armene i hvert fall! Pigger på leggene er én ting, men piggete armer... uæh :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seleena

Lar det gro på armene, lårene tar jeg av og til.

Jeg får ikke pigger.........Det er mykt det som kommer ut igjen.

Bruker høvell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Vokser eller barberer leggene. På armene lar jeg håret være, men slutter aldri å forundre meg over at hår på leggene er FY-FY, men på armene er det OK.

En av de tingene som "bare er slik" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Håret på armene er lyse og fine så de får være i fred, men selv om det er vinter barberer jeg leggene oglårene hver dag _føler velværemed meg selv da..... og for kjærestens skyld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadyLiss (ikke innlogget)

Til dere som vokser:

Har lyst til å teste dette, men er ganske grønn på området... Hvilken type voks bruker dere? Hva heter den, og hvor får man kjøpt? Dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tynner" ut håret på armene og lårene om sommeren, ellers kun legger. Anbefaler forøvrig epilator, da vokser det myke hår ut igjen. Voks er for klissete for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som vokser:

Har lyst til å teste dette, men er ganske grønn på området... Hvilken type voks bruker dere? Hva heter den, og hvor får man kjøpt? Dyrt?

Det varierer hvilket merke jeg bruker, men jeg foretrekker Nair. Tror jeg betalte 100,- på h&m eller vita forrige gang. Det var en warm-wax med eple, om jeg ikke husker feil :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...