imeria Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Hei! Jeg har lyst på en globus, men har tittet litt rundt på nettet og de er så dyyyre :/ Noen som vet om et sted (i Trondheim) hvor jeg kan få tak i en billig en? Maks 200... Fant en miniglobus på kremmerhuset.no, men det er jo ikke noe stativ til den Og den var litt liten...Finnes det globus på feks Fretex?
Gjest Spinell Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Fretex eller andre bruktbutikker kan være kjekke å følge med i, ja. Det samme med loppemarkeder og finn.
Edie Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Jeg har også lyst på en skikkelig globus med litt størrelse på, som kan fungere som bordlampe samtidig. Jeg har lett lenge, men finner ingenting..
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 De har ganske billige globuser på norli(tror jeg), i den hovehandlegata som går ned fra mercur(herlighet, jeg har bodd her i tre år og husker ikke navnet på noe).
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Ja, let på bruktbutikker. Jeg fant min på fretex :-) Lyset funka ikke i den, men det var enkelt å fikse, selv for meg
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Globuser er ofte veldig dyre, så hvis du skal ha en stor en til under 200 kroner må du nok lete på en bruktbutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå