prinsesseM Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Noen som har forslag til noen skikkelig gode serier eller filmer?
Gjest Spinell Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Kanskje det kan være inspirasjon å hente i denne tråden, som er kun 5 dager gammel.
CathFoto Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Siden ts ikke spurte om koselige serier, men bra serier så kan man foreslå mye mer: - Shameless - Inbeteweeners - Misfits - Sons of Anarchy - Sherlock - The Body Farm - Cold Feet (litt gammel, men veldig fin) - Downton Abbey - The Borgias - Revenge (går på TV3 nå) Det var det jeg kom på akkurat nå.
Maestro Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Dexter og Breaking Bad Law and order - special victim unit(?) er ikke helt sikker på stavinga, men det er hvertfall veldig gøy
Gjest NotSo Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 The Wire, Dexter, Breaking Bad, The Walking Dead og Boardwalk Empire 1
Lana Del Rey Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Revenge, dexter, pretty little liars, breaking bad, the L word. Alle disse er veldig bra
Vendie Skrevet 9. februar 2012 #8 Skrevet 9. februar 2012 Disse er mine favoritter: Six feet under Sons of Anarchy Dexter Breaking Bad Game of Thrones The Walking Dead Sherlock
Rainbow Skrevet 9. februar 2012 #9 Skrevet 9. februar 2012 (endret) Criminal Minds! Og Special Victims Unit, Castle, Without a Trace, Big Bang Theory, Blue Bloods.. Av serier som ikke går på norsk tv kan jeg anbefale Harry’s Law, Fairly Legal og Franklin & Bash! Hmm, av en eller annen grunn anbefaler jeg kun krimserier øverst og advokatserier underst! Med unntak av big bang, da. Tru Calling og Dollhouse er også ganske kule (samme dama) Endret 9. februar 2012 av Rainbow81
Gjest NerdMedSverd Skrevet 9. februar 2012 #10 Skrevet 9. februar 2012 Best: (komedie er utelatt her) Twin Peaks The Wire Sopranos Six Feet Under OZ Firefly Mad Men Deadwood 1
Gjest Badedrakt Skrevet 9. februar 2012 #12 Skrevet 9. februar 2012 Gossip girl, frustrerte fruer og two and a half men!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #13 Skrevet 9. februar 2012 six feet under, sopranos, twin peaks, desperate housewives. toddlers & tiaras
Gjest "gjest" Skrevet 9. februar 2012 #14 Skrevet 9. februar 2012 The Wire, Dexter, Breaking Bad, The Walking Dead og Boardwalk Empire The Sopranos, Mad Men, Being Human eng versjon.
Vegas Skrevet 9. februar 2012 #15 Skrevet 9. februar 2012 American horror story. Walking dead som nevnt tidligere er bare rååå
CathFoto Skrevet 10. februar 2012 #17 Skrevet 10. februar 2012 Criminal Minds er aller best av de som går på tv nå synes jeg. Andre som går på tv som er bra eller ok tidsfordriv er: - One Tree Hill (FEM) - Vampire Diaries (FEM) - Gossip Girl (FEM) - Supernatural (FEM) - Big Bang Theory (TvN) - Castle (TvN) - CSI (TvN) - The Closer (TvN) - Revenge (TV3) - Mentalist (TV3) - In Plain Sight (TV3) - Bones (TV3) - Kjærligheten Biter (NRK3) - Sherlock (NRK) - Broen (NRK) - Maria Wern (Begynner mandag på TV2) - Hell on Wheels (Vox) - The River (Max/Vox/TvN) - Alcatatraz (Max/Vox/TvN) - Wilfred (tv2zebra) - Terra Nova (tv2zebra) - Once Upon A Time (TvN) - The Firm ( starter i slutten av februar på TV3) Jeg liker godt britisk tv, og på play.com finner man mye bra som ikke er like kjent her(ikke bare britisk da)og mye som er kjent men som vi ofte ligger litt etter på. - Misfits - Inbetweeners - Gavin and Stacy - Not Going Out - Him and Her - Injustice - Marchlands - Shameless(fantastisk) - Monroe - Luther - Diary Of A Call Girl - Whitechapel - The Street -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå