AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Hei, jeg vurderer å bestille en telefon fra Ebay, men jeg lurer på om noen vet ca. hvor lang tid det tar før jeg får mobilen, og hvor masse US 200.28 er i euro. Her er linken til mobilen: http://www.ebay.com/itm/LG-GD580-Lollipop-3G-UMTS-2-8-inch-LCD-3MP-FedEx-/220701689565?pt=UK_Mobile_Phones&hash=item3362d886dd#ht_2586wt_884 Og! - Det er vel liksom "trygt" å bestille fra Ebay?
NikkoB Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Den telefonen er ikke verdt det. Hvorfor ikke? Syntes den er veldig søt, jeg..
jie-jie Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Den er veldig søt ja. Men den er ikke noe bra. Den er så dårlig at du blir irritert av å bruke den. Det er virkelig ikke vært pengene. Du burde kjøpe deg en telefon som faktisk virker, og heller stæsje den opp. Jeg gjorde tabben med å kjøpe en slik tlf, og den var ikke brukelig. 1
Anglofil Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 (endret) Det er en risk å ta. Hvis telefonen er operatørlåst sitter du fint i det, for da får du ikke brukt telefonen. Eller, de norske operatørene kan da ikke hjelpe deg. Det er ikke sjelden jeg får inn kunder som har vært "lure" og kjøpt f.eks iPhone over eBay, men som ikke får brukt den fordi den er operatørlåst, hvilket vi dessverre ikke kan gjøre noe med. Mvh Yvonne Endret 8. februar 2012 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Åja, daså! Da stæsjer jeg heller en annen opp, liksom. Ehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå