snowgirl Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Har en sønn på 15 Mnd som ikke går enda.. Bør jeg bekymre meg? Har vært til Manuellterapi like etter han ble født og hadde da skeivt bekken og kink i nakken, var der noen ganger og var der for noen uker siden også og gikk greit like etter vi var der.. Men nå noen uker etterpå vil ikke han...
Gjest HollyDolly Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Har en sønn på 15 Mnd som ikke går enda.. Bør jeg bekymre meg? Har vært til Manuellterapi like etter han ble født og hadde da skeivt bekken og kink i nakken, var der noen ganger og var der for noen uker siden også og gikk greit like etter vi var der.. Men nå noen uker etterpå vil ikke han... Min begynnte seint å gå.. gikk uten hjelp 17 måneder og han er helt normal Trur du ikkje trenger a bekrimme deg.
Gjest Kvikklunsj Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Hs her sier at de ser ikke på det før tidligst 18mnd tror det er ganske vanlig at de ikke går før da ca. Jeg synes det virker sånn hvertfall :-)
Britt Banditt Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Helt normalt, vår gikk ikke før hun var nesten 17 måneder (tok en del skritt fra hun var 15 måneder, men gikk ikke mer enn hu krabba før det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå