AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Jeg har så lyst til å prøve å forme kroppen min litt, så jeg lurer på om noen har noen råd om hvordan jeg kan trene "vingene"?
AloeVera Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Lats? Google "lats exercises" eller søk etter det på youtube! Der finner du masse
Gjest hmrk Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 *flapp, flapp*? tror mange kvinner kjenner seg igjen... men det finnes gode råd. armhevinger og vekter fex. men ikke bruk vektene 'vanligt' , dvs at du sitter rett opp og holder armene rett ut og hever vektene opp og ned. men at du finner andre stillinger hvor du løfter vektene, gjerne på måter det føles vondt. men start i det små og bygg deg opp derfra. det skal merkes, men det bør ikke lamme deg. hell og lykke
Supraspinatus Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 *flapp, flapp*? tror mange kvinner kjenner seg igjen... men det finnes gode råd. armhevinger og vekter fex. men ikke bruk vektene 'vanligt' , dvs at du sitter rett opp og holder armene rett ut og hever vektene opp og ned. men at du finner andre stillinger hvor du løfter vektene, gjerne på måter det føles vondt. men start i det små og bygg deg opp derfra. det skal merkes, men det bør ikke lamme deg. hell og lykke Klarer ikke helt å forstå om du er ironisk eller ikke. "Vingene" som TS kaller det er musklene latissimus dorsi, eller de brede ryggmusklene på norsk. De trenes bra ved å trene pull ups eller nedtrekk med bredt grep.
AloeVera Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Klarer ikke helt å forstå om du er ironisk eller ikke. "Vingene" som TS kaller det er musklene latissimus dorsi, eller de brede ryggmusklene på norsk. De trenes bra ved å trene pull ups eller nedtrekk med bredt grep. Og kalles gjerne lats i dagligtale Eller vinger da
Supraspinatus Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Og kalles gjerne lats i dagligtale Eller vinger da Jada. Jeg krangler ikke på at det kalles lats, eller vinger, men de forslaget til øvelse som innebar å vifte med armene. 1
Gjest hmrk Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Klarer ikke helt å forstå om du er ironisk eller ikke. "Vingene" som TS kaller det er musklene latissimus dorsi, eller de brede ryggmusklene på norsk. De trenes bra ved å trene pull ups eller nedtrekk med bredt grep. Jeg var ikke ironisk. Tro meg, du vet når jeg er det.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #8 Skrevet 7. februar 2012 *flapp, flapp*? tror mange kvinner kjenner seg igjen... men det finnes gode råd. armhevinger og vekter fex. men ikke bruk vektene 'vanligt' , dvs at du sitter rett opp og holder armene rett ut og hever vektene opp og ned. men at du finner andre stillinger hvor du løfter vektene, gjerne på måter det føles vondt. men start i det små og bygg deg opp derfra. det skal merkes, men det bør ikke lamme deg. hell og lykke Så om jeg gjør ting med vektene som gjør vondt, så får jeg vinger? Cool story bro. 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #9 Skrevet 7. februar 2012 Klarer ikke helt å forstå om du er ironisk eller ikke. "Vingene" som TS kaller det er musklene latissimus dorsi, eller de brede ryggmusklene på norsk. De trenes bra ved å trene pull ups eller nedtrekk med bredt grep. Takktakk Nedtrekk, skal jeg ta det forran eller bak hodet?
Supraspinatus Skrevet 7. februar 2012 #10 Skrevet 7. februar 2012 Takktakk Nedtrekk, skal jeg ta det forran eller bak hodet? Foran! Bak hodet setter nakke og skuldre i en veldig unaturlig posisjon.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #11 Skrevet 7. februar 2012 Foran! Bak hodet setter nakke og skuldre i en veldig unaturlig posisjon. Skal prøves i morgen takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå