AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Noen som kan anbefale en god antiperspirant? Er litt plaget med svetting under armene, og alle antiperspiranter fungerer(mer eller mindre) en liten stund, men etter det kunne jeg like gjerne skvetta vann i armhulene. Selv med et opphold så gjenvinner de ikke effekten. Jeg går jo i tillegg overalt jeg skal, og da kommer jeg alltid frem med flekker under armene
Rosenknoppen Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Den som har funket best for min del er faktisk en antiperspirant fra Sterilan.. merkelig det der! Man skulle ikke tro at det var det som skulle til. Er en dry-stick, hvit "boks" med rosa tekst på..
Basi Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Jeg brukt emye Clinique sin roll on antiperspirant før. Den funket for meg:)
Tbag Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Både Estee lauder og biotherm sin roll on synes jeg fungerer utmerket. Ingen av de man får kjøpt i matvarebutikk fungerer for meg. Eller jo Axe sin roll on fungerer supert, haha! Men jeg er jo jente og den har en ganske maskulin lukt, så fant ut at det ble litt for voldsomt for meg å bruke, dessuten er den så sterk på huden min. Så ja, anbefaler deg å prøve Estee lauder eller biotherm. 1
Gjest Spinell Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Jeg har aldri forsøkt stop 24, men synes Sterilan Oxygen Fresh-sticken er utrolig effektiv. Regner med Rosenknoppen mener det samme produktet i sitt innlegg. Generelt liker jeg stick bedre enn roll on fordi sticken ikke krever "tørketid" før man kler på seg. Biotherm sin roll on er helt ubrukelig for meg, med mindre man synes det er lekkert å lukte svette innen det er gått to timer etter en dusj. Sticken er hakket bedre, men slett ikke så effektiv som den billige matbutikkdeoen.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 Det er bare én antiperspirant som fungerer BRA, og det er Lauga 25%. Du kan kjøpe den på lauga25.no
Gjest "gjest" Skrevet 9. februar 2012 #8 Skrevet 9. februar 2012 Yerka er heller ikke dumt, når jeg tenker meg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå