Gå til innhold

Singeltur med DNT

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alt er relativt.. Men hva er dyrt for deg?

Anonymous poster hash: d8fbb...92b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri kunnet være med på dette...blir for mye "Last Chance Saloon" for meg...

Anonymous poster hash: cedde...a81
AnonymBruker
Skrevet

Det er dyrt å betale mer enn 200 kr for å gå på tur i marka.

Anonymous poster hash: 66cd9...f8f
  • Liker 1
Skrevet

Mener det koster rundt 300 per natt inkl losji, dusj og soveværels, men 2000 kr er drøyt. Årsavgift er det ja, da et det billigere å overnatte mv. På betjente hytter. Ubetjente hytter detiomotx er gratis Overnatting

• 4 måneder senere...
Skrevet

Noen som har meldt seg på singelturen kommende helg? Hmm..skal skal ikke...noen som har testet her egentlig?

Anonymous poster hash: 8f250...b6b
Skrevet

Hahahaha nesten 3000 kroner??? GLEM DET.

Fy faen så skammelig det burde vært ulovlig av DNT å gjøre dette da de får statlig støtte nettopp for å holde marka åpen for alle og billige utleie hytter. Tipper det er "NorgesDate" som får den økomiske gevinsten her og at DNT bare får 300 kr for hytta, som det ville kosta om noen andre ringte dit å ville sove der.

jeg kunne absolutt tenkt meg å møtt en mann i marka, men aldri i verden betalt så mye for det. 200 kr som nevnt over er nok.

• Liker 2
Skrevet

Husker jeg var på fjelltur for noen år tilbake. Jeg overnatter stort sett kun i telt når jeg trasker i fjellet. Men etter å ha gått i konstant regnvær i nesten en uke hvor det meste av tøy og turutstyr var gjennomvått, så tenkte jeg å legge meg inn på en av disse DNT-hyttene for en natt. For å varme meg og tørke klær. Ikke var jeg klar over denne lueregelen. Jeg gikk rundt i en grønn lue jeg hadde fra militæret. Det skulle visst signalisere jeg var singel og klar for dame. Uheldigvis var denne hytta full av desperate verpesyke damer. Vet ikke om det var singeltreff eller noe. Uansett så holdt jeg meg for det meste inne på rommet slik at jeg unngikk disse sultne blikkene fra disse damene. For hver gang jeg støtte på de og så disse kom-å-knull-meg blikkene var det bare å komme seg unna. Aldri mer grønn lue..

Anonymous poster hash: 5e320...b1a

Skrevet

Hahahaha nesten 3000 kroner??? GLEM DET.

Fy faen så skammelig det burde vært ulovlig av DNT å gjøre dette da de får statlig støtte nettopp for å holde marka åpen for alle og billige utleie hytter. Tipper det er "NorgesDate" som får den økomiske gevinsten her og at DNT bare får 300 kr for hytta, som det ville kosta om noen andre ringte dit å ville sove der.

jeg kunne absolutt tenkt meg å møtt en mann i marka, men aldri i verden betalt så mye for det. 200 kr som nevnt over er nok.

Her betaler du for mat (frokost, middag og lunsj i to dager), samt spa.

Anonymous poster hash: 63281...729

• Liker 1
Skrevet

Husker jeg var på fjelltur for noen år tilbake. Jeg overnatter stort sett kun i telt når jeg trasker i fjellet. Men etter å ha gått i konstant regnvær i nesten en uke hvor det meste av tøy og turutstyr var gjennomvått, så tenkte jeg å legge meg inn på en av disse DNT-hyttene for en natt. For å varme meg og tørke klær. Ikke var jeg klar over denne lueregelen. Jeg gikk rundt i en grønn lue jeg hadde fra militæret. Det skulle visst signalisere jeg var singel og klar for dame. Uheldigvis var denne hytta full av desperate verpesyke damer. Vet ikke om det var singeltreff eller noe. Uansett så holdt jeg meg for det meste inne på rommet slik at jeg unngikk disse sultne blikkene fra disse damene. For hver gang jeg støtte på de og så disse kom-å-knull-meg blikkene var det bare å komme seg unna. Aldri mer grønn lue..

....og du klager fordi?

Skrevet

Hadde aldri kunnet være med på dette...blir for mye "Last Chance Saloon" for meg...

Anonymous poster hash: cedde...a81

Du har et poeng. Man er nok dessverre godt over kneika i desperasjon når man tyr til fjelldating i organisert form. Mye kan tyde på at andre kanaler da er vel prøvd og feilet.

Men det behøver jo ikke være sånn! Jeg kunne godt tenkt meg å dratt på noe sånt, rent hypotetisk. Det er jo litt merkelig at kjønnene deler seg slik RuH skrev. Man skulle tro de single voksne menneskene der hadde litt lavere terskel for kontakt på en slik tur? Igjen; det sier nok sitt om hvorfor de er single i utgangspunktet. Det er nok ikke formatet møteplassen kommer i som er problemet. ;)

Apropos prislappen: Er man seriøs om å ikke være singel er 3000 råbillig. Jeg ville betalt alt jeg eier og har for kjærligheten. Det er jo unektelig ganske viktig...

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg er prinsipiell tilhenger av all sjekking som forutsetter ikke-elektronisk kontakt, men som ikke forutsetter alkohol. 

Skrevet

....og du klager fordi?

De var vel ikke pene nok for han da. :rolleyes:

Skrevet

De var vel ikke pene nok for han da. :rolleyes:

Feil. Jeg var ikke singel. Og drar jeg på fjellet så er det for å nyte naturen, ikke drive med slitsom dating..

Skrevet

Apropos prislappen: Er man seriøs om å ikke være singel er 3000 råbillig. Jeg ville betalt alt jeg eier og har for kjærligheten. Det er jo unektelig ganske viktig...

Man betaler ikke for kjærligheten, man betaler for en tjeneste, og den kan jo fint være hinsides overpriset. Men klart, kan de levere garantier stiller det seg selvsagt annerledes.

Skrevet

Her betaler du for mat (frokost, middag og lunsj i to dager), samt spa.

Brød og lapskaus er ikke så dyrt. Man blir ikke akuratt kjent med noen av å ligge på en benk å bli massert i stillet med hodet ned mot gulvet.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje fjelldate.no er et greiere konsept å sjekke ut, ser at de spiller på at de er en gratis tjeneste. Har også noen samlinger virker det som ut i fra IG brukeren deres, men vet ikke hva de koster.  

• Liker 2
Skrevet

Man betaler ikke for kjærligheten, man betaler for en tjeneste, og den kan jo fint være hinsides overpriset. Men klart, kan de levere garantier stiller det seg selvsagt annerledes.

Det var igrunn et godt argument, og jeg syns vel ikke det er spesielt ålreit at noen skulle tjene penger på andres fraværende amors piler. Likevel er det kanskje et poeng at dersom man sliter greit med kjærligheten bør ikke noen tusenlapper være den største hindringen. Det blir vel, som du sier, et spørsmål om hva tjenesten faktisk leverer. For meg høres det ut som DNT bare legger opp til en god gammeldags hyttetur. Da er det vel strengt tatt overpriset.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo så enkelt å komme i snakk med folk på fjellet,så hvorfor må alt organiseres?

• Liker 1
Skrevet

Brød og lapskaus er ikke så dyrt. Man blir ikke akuratt kjent med noen av å ligge på en benk å bli massert i stillet med hodet ned mot gulvet.

Den maten jeg har fått på slike hytter tilsvarer i mange tilfeller hotellstandard, med treretters middag og forseggjort frokost og lunsj. Uansett, de turene bruker å være veldig populære så det er tydeligvis noen som synes det er verdt pengene.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du hadde lest programmet og litt om stedet det skal være på, ville du sett at det ikke akkurat dreier seg om lapskausmiddag.

Villmarksspa = badstu og stamp...

Overnatting i tomannsrom på dette stedet koster 1150 kr per rom per natt, og treretters middag koster 395 kr. Frokost 95 kr og niste 90. Gitt at det er to av hvert, blir prisen på opphold på dette stedet 2310 kr per pers. Hvis det i tillegg er noe "styr og stell" og aktiviteter med ledere utenom, så vil dette også koste. Alt i alt synes jeg ikke dette var så ille. 

Anonymous poster hash: df7f3...c31

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...