AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Har du vært på singeltur med DNT? Hvordan var det? Hva slags type folk var det der, og hvordan var kjønnsfordelingen? Jeg vil på singeltur 1
Gjest "gjest" Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Nei, men en kompis som er av "villmarksidiot"typen har og han var fornøyd. Fant en dame som han var ilag med en god stund på en av de turene.
Gjest padawan Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 jeg vurderte sterkt å dra på en tidligere i vinter men det ble ikek til at jeg dro.
Gjest "gjest" Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Jeg skal ikke, for jeg liker ikke turer i skog og mark. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Villmarksidioter høres ikke så helt dumt ut. Må nok bestille meg en tur. Hører gjerne flere erfaringer! 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #6 Skrevet 10. februar 2012 sjekk ut Sigrid søker kjæreste på NRK nett-TV. hun testet det.
Gjest "gjest" Skrevet 10. februar 2012 #7 Skrevet 10. februar 2012 Villmarksidioter høres ikke så helt dumt ut. Må nok bestille meg en tur. Hører gjerne flere erfaringer! Vil man egentlig date en slik en hvis man selv er av mere kose i sofaen i helgene? 1
RoH Skrevet 12. februar 2012 #8 Skrevet 12. februar 2012 He he. Var på en lengre tur med hunder for et par år siden. Etter 7-8 dager på fjellet dumpa vi (eks. og jeg) inn på geiteryggshytta for en dusj og middag. Her var det var singeltreff med hun Sigrid fra NRK og hele pakka, masse folk. De fleste litt urbane etter min smak. Skjønner at det er mye single folk i verden. Etter at alle hadde vært ute og hygget seg på skitur på dagen ble det som seg hør og bør god mat og et glass rødvin på kvelden. Gutta benka seg for seg selv og prøvde og drikke seg til mot, mens jentene satt pene ved sine bord. Fatter ikke at det ikke var litt mer tiltak i de kara om formålet var og treffe en kjæreste. Tror det var akkurat like mange single dagen etterpå. Verste av alt var at det var masse pene hyggelige damer der. Fatter det forsatt ikke. Be med deg en singel kompis som du liker på fjelltur i stede da vel. Fjellet er forresten et flott sted og treffe likesinnede. DNT hyttene også, men singeltreff blæ. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #9 Skrevet 12. februar 2012 Må kanskje si meg enig med RoH. Det er kanskje bedre å ta med en venn og dra på tur på DNT-hytter. Ser fort for meg at det blir ganske kleint og litt presset stemning på slike turer, men flott måte å møte noen på Roh: Hvordan er det å ha med seg hund på DNT-hytter. Må de stort sett sove ute?
RoH Skrevet 12. februar 2012 #10 Skrevet 12. februar 2012 Må kanskje si meg enig med RoH. Det er kanskje bedre å ta med en venn og dra på tur på DNT-hytter. Ser fort for meg at det blir ganske kleint og litt presset stemning på slike turer, men flott måte å møte noen på Roh: Hvordan er det å ha med seg hund på DNT-hytter. Må de stort sett sove ute? Tok med alle 12 inn i stua . Blei skikkelig livat. . Neida jeg har trekkhunder som sover ute. Men det er en del hytter som er åpne for og ta med hund. En del andre hytter har bur i uthuset. Det gikk greit den gangen jeg drev med korthårede rasehunder også. Du kan lese mer om det på hjemmesiden til DNT.
Gjest padawan Skrevet 12. februar 2012 #11 Skrevet 12. februar 2012 bare ikke ta med venner som kun er venner (som ikke skal bli pulevenner eller potensielt kjærester). kan fort bli til at ting utarter seg litt ;P
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #12 Skrevet 19. mai 2015 Gammel tråd fra 2012 men...noen som har vært på slik "Singel på fjellet" tur her siden da? Ser at det blir nye singelturer nå i slutten av mai og begynnelsen av juni, noen her som har meldt seg på disse kanskje? Har litt lyst, men er jo litt kjedelig hvis man ankommer og konstaterer etter tre sekunder at ingen i gruppen er aktuelle... Kan jo bli hyggelig likevel da Anonymous poster hash: 8f250...b6b 1
Elinori Skrevet 19. mai 2015 #13 Skrevet 19. mai 2015 Jeg vil prøve dette her. Men hvem skal jeg prøve å få med??? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #14 Skrevet 19. mai 2015 Man går vel alene? Eller tar med andre single venner? ^ Kunne egentlig tenkt meg å bli med på DNT sine turer, men innbiller meg at det uansett ikke blir så veldig bra sjekkesone, for det handler mest om hvem man kommer i prat med først , ikke hvem man tilrekkes mest av. Og det er jo ganske frekt å spane rundt på de andre deltakerne mens man prater med en person og plutselig si "sorry nå vil jeg heller prate med noen andre så hadet bra". Jeg hadde hvertfall ikke klart det, skal jo være god stemning på tur og sånt vil jo lage veldig dårlig stemning... Men hadde vært kult om det var noe slags speeddating på rundgang ved bålet eller noe! Anonymous poster hash: 66cd9...f8f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #15 Skrevet 19. mai 2015 Har ikke prøvd og syns det er litt stiv pris. Ville heller satset på sånn seiling for single i Kroatia. Anonymous poster hash: aaf6d...ede
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #16 Skrevet 19. mai 2015 Man går vel alene? Eller tar med andre single venner? ^ Kunne egentlig tenkt meg å bli med på DNT sine turer, men innbiller meg at det uansett ikke blir så veldig bra sjekkesone, for det handler mest om hvem man kommer i prat med først , ikke hvem man tilrekkes mest av. Og det er jo ganske frekt å spane rundt på de andre deltakerne mens man prater med en person og plutselig si "sorry nå vil jeg heller prate med noen andre så hadet bra". Jeg hadde hvertfall ikke klart det, skal jo være god stemning på tur og sånt vil jo lage veldig dårlig stemning... Men hadde vært kult om det var noe slags speeddating på rundgang ved bålet eller noe! Anonymous poster hash: 66cd9...f8f Jeg er en som ofte ender med å snakke med de samme personene hele kvelden, men det er jo faktisk ikke frekt å snakke med andre. Det blir ikke noe dårlig stemning med mindre du gjør det på en kjip måte. Uansett, jeg har aldri vært på tur med DNT, men jeg har vært på en del blikjent-hytteturer og aktivitetsferier og da har det alltid vært lett å bli kjent med folk, finne noen å flørte med, osv. Er som oftest ganske mange utadvendte og hyggelige mennesker på slike turer. Men om situasjonen ender med at guttene sitter for seg og jentene for seg så kan man faktisk ikke skylde på andre, da får man ta saken i egne hender å gå bort til en man liker og vil man ikke gjøre det alene så tar man med seg en eller flere fra samme kjønn. Anonymous poster hash: 799d5...d87
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #17 Skrevet 19. mai 2015 Hva er aldersgruppen ca? Jeg er en jente på 20... Og må man være i toppform? Anonymous poster hash: 083c6...c44
Elinori Skrevet 19. mai 2015 #18 Skrevet 19. mai 2015 Jeg syntes også prisene var stive, er selv medlem i turistforeningen, og mener ikke det har kostet meg så mye når jeg har gått turer.. Er det noe meropplegg siden det er så dyrt?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #19 Skrevet 19. mai 2015 Trodde DNT bare hadde årsavgift jeg. Nå trakk jeg den lysten jeg hadde på å sjekke ut disse singelturene, om det skal koste masse penger! Da er de jo nesten like lommebokranere som utnytter seg av folks livssituasjon og svakhet på nesten lik linje med de sleipe datingcoachene og datingkursene rundt om! Anonymous poster hash: 66cd9...f8f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #20 Skrevet 20. mai 2015 Jeg tipper det er noe "arrangør"-avgift. Det er jo ikke inkludert transport, så da hadde jeg faktisk heller slengt på et par tusenlapper og dratt på en organisertt tur til utlandet. Er visst nedre aldersgrense på 25 år. Anonymous poster hash: aaf6d...ede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå