SunAndMoon Skrevet 6. januar 2004 #1 Del Skrevet 6. januar 2004 Har vært uheldig og fått blodflekker på et klesplagg. Noen tips for å få blodflekkene av?! Fargen er hvit med blåstriper. Tenkte jeg skulle prøve med zalo, får se hva som skjer. *hjelp!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #2 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg kjøpte noe på kolinal som het flekkfjerner.Blod er vanskelig, men den flasken tok maling og uten å ødelegge tøyet. Biotex flytende rett på blod? Ikke la tøyet ligge å tørke inn før du tar det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. januar 2004 #3 Del Skrevet 6. januar 2004 Klorin? Biotex? :klø: Jeg bruker ikke lyse klær, så jeg vet egentlig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #4 Del Skrevet 6. januar 2004 Du ødelegger kolørte klær med klor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 6. januar 2004 #5 Del Skrevet 6. januar 2004 Legg plagget i kaldt vann - deretter vaske du det på vanlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2004 #6 Del Skrevet 6. januar 2004 Jepp, kaldt vann tar blod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 6. januar 2004 #7 Del Skrevet 6. januar 2004 Legger du plagget i kaldt vann med en gang og så vasker det som vanlig går det som regel helt bort. Har klart det med en lysegrønn genser som var full av blodflekker. Ikke en flekk igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #8 Del Skrevet 6. januar 2004 Full av blodflekker?? Hvordan klarte du det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 6. januar 2004 #9 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg la den i kaldt vann med en gang. Hadde rotte på den tiden og den hadde brukket en klo, så når jeg satte den på skulderen ble genseren full av blod..hehe Det så jeg ikke før jeg skrudde på lyset..(kom sent hjem en kveld) Tror ikke det virker like bra om blodet har tørket litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 7. januar 2004 Takk for tipsene så langt...har prøvd med zalo, funker litt. men blodet har sittet i plagget noen timer, så derfor var det tørt når jeg prøvde. men skal prøve med klorin og kaldt vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå