AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Del Skrevet 7. februar 2012 hei dere Har noen av dere prøvd krom-tabletter mot søtsug? Hjalp det i såfall? Jeg har et søtsug jeg ikke klarer å få bukt med, og trenger tips til å endre på dette. For min del spiser jeg bare sjokolade, men nesten hver dag. Jeg drikker ikke søtholdige drikker og spise lite sukker ellers, men sjokolade må jeg altså ha altfor ofte. Tar gjerne i mot andre tips til å slutte også, hvis dere har noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bartenina Skrevet 8. februar 2012 #2 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg prøvde en gang for lenge, lenge siden, men husker faktisk ikke om det funka :-/ Lyst til å prøve igjen jeg og, så håpe du får noen svar på dette innlegget ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1kvinne Skrevet 8. februar 2012 #3 Del Skrevet 8. februar 2012 Funket ikke på meg heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2012 #4 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg kjøpte for mange hundrelapper i krom-piller en gang og tok det over lang tid, men det virket ikke. Lureri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oliven Skrevet 8. februar 2012 #5 Del Skrevet 8. februar 2012 Det kommer nok veldig ann på hva du spiser også. Om du legger deg på et kosthold med mat som holder blodsukkeret jevnt slipper du også dette søtsuget i stor grad. Har mer troa på det enn å putte i seg tabletter og fortsette kostholdet som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #6 Del Skrevet 8. februar 2012 Krom-tabletter funker på meg, jeg hadde ekstreme søtsug og var avhengi av cola zero (søt smak), men etter jeg begynte å ta krom-tabletter hver dag, så gikk søtsuget bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #7 Del Skrevet 8. februar 2012 Det funket på meg, men da tok jeg ikke bare en tablett per måltid, men kansje to. Jeg måtte slutte helt med sukker for at det skulle fungere skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #8 Del Skrevet 8. februar 2012 Det virket delvis på meg - dvs; tok bort toppene. Den resterende lysten(psykiske) måtte jeg bare bekjempe ved å si til nei tydelig til meg selv. "du skal ikke ha noe der - du skal gå forbi - du trenger ikke det" mange nok ganger, og så var det ikke så vanskelig lengre. men, lyst på søtt går aldri bort for min del, så jeg må gjenta rutinene endel om jeg har vært litt for liberal en liten periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mubba Skrevet 8. februar 2012 #9 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg tok krom for mange år siden for å dempe søtsuget og det funket ikke i det hele tatt på meg! Prøvde forskjellige merker uten at det hjalp, men jeg har hørt om flere mennesker krom funker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #10 Del Skrevet 8. februar 2012 Det er det jeg mistenker, som noen av dere har nevnt, at krom-tablettene kanskje bare tar vekk toppene. For min der sjokolade belønning, kos og trøst. Det har ikke alltid med blodsukker å gjøre. Hvordan få bukt med det da? Jeg hadde kjæreste en gang og da spiste jeg nesten ikke søtt i det heletatt. Da kan det se ut som sjokladespisingen dekker over et annet behov.. (er kronisk singel, så hjelper ikke å bare "få seg type"). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #11 Del Skrevet 8. februar 2012 For meg fungerte det en stund, men så sluttet det å fungere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #12 Del Skrevet 9. februar 2012 Fungerte ikke for meg. Jeg er immun mot placebo-effekt, dessverre. Tror kanskje en del av disse tilskuddsrådene kan hjelpe dem som virkelig har en mangel, i dette tilfelle krom. Mangler du krom opplever du kanskje søtsug, og da vil krom hjelpe. Mangler du ikke krom, har det ingen effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå