Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #1 Del Skrevet 6. januar 2004 Når utbetales Coop medlemsutbytte egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 6. januar 2004 #2 Del Skrevet 6. januar 2004 Når du ber om å få det. Det gjorde jeg rett før jul, fikk 1400. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #3 Del Skrevet 6. januar 2004 Men det gjaldt vel ikke utbytte for 2003? må være fra tidligere år det vel.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. januar 2004 #4 Del Skrevet 6. januar 2004 Du kan ta ut det du har spart opp når du vil. Går vel kanskje ett par-tre uker fra du kjøpter ting til det er registrert inn på "kontoen" din, men i prinsipp kan du ta ut det du vil når du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 6. januar 2004 #5 Del Skrevet 6. januar 2004 Og så er det sånn at du kan ikke ta ut utbytte det samme året som du anskaffet medlemskort. Jeg fikk først medlemskort i 2003, så jeg måtte vente til over nyttår før jeg kunne ta ut. Skal ta ut noen hundrelapper i morgen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 6. januar 2004 #6 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvordan får vi det ut? I butikken eller må vi kontakte medlemskontoret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. januar 2004 #7 Del Skrevet 6. januar 2004 Du fikser det selv på http://www.coop.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 6. januar 2004 #8 Del Skrevet 6. januar 2004 Her i Trondheim får vi det i februar(det som er opptjent i 2003).Jeg var på OBS i dag og da var det det en plakat om det i informasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå