Gå til innhold

LAMPE over spisestua

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe? Har spisestue i eik ( langt bord) har du en eller to? VIl gjerne ha noen ideer.-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Jeg har denne typen, som man finner i sikkert halvparten av alle norske hjem hengende over langbordet i stua, og jeg er fornøyd med den. Liker hev-senk-muligheten og at den dekker mer enn ett punkt over bordet.

Ellers synes jeg lampene i denne lenken er lekre :) To stk av den minste størrelsen ville sikkert vært flott over et stort spisebord.

Skrevet

Vi har lysekrone over vårt spisebord

Skrevet

Vi har Ph5 lampa fra Louis Poulsen, i hvitt, har hvite vegger også, men bordet vårt er ikke lengre enn 2,2 m

Skrevet (endret)

Hvilken stil har du ellers da? :)

Jeg synes det ofte er finest med to (eller flere) lamper over lange spisebord, men det er jo en smaksak. Hvis du ikke er sikker på stil/ ikke vet helt hva du vil ha, ville jeg nok gått for en klassisk, enkel lampe. Jeg synes det er mange fine og enkle pendler i opal glass feks. Hva med noe ala denne;

caravaggio-opal-p0.jpg

Kjempeflott i sort også;

CaravaggioP2_02(2).jpg

Link

Endret av Rumle
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å ikke ha lampe over spisebordet neste gang .. synes at de kommer i veien uansett.

MEN hvis jeg skulle valgt så hadde det blitt en tidløs og klassisk Ph5-lampe ... elsker de lampene.

Skrevet

TS her:-) Takk for svar. Ja,ph5 er fin,men tror den blir litt "spinkel" til et langt bord,og stua våres er veldig stor....vanskelig å beskrive stilen,har alt mulig,både gammet og nytt og mange spreke farger:-) Grå hjørnsofa,lysegrønne gardiner og lyse vegger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...