AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Har holdt på med en mann i 3 mnd nå. vi har det kjempe bra sammen og er sammen så ofte vi kan. Han tar mye kontakt og virker interissert. Men saken er den at for 2 mnd siden, så sa han at han ikke viste hva han ville og ga litt utrykk for at han ikke ville ha en kjæreste. Jeg sa det var greit. Men vi har fortsatt og han er mer frampå nå og viser gode tegn. Men siden han sa dette med at han ikke ønsket seg kjæreste så vet jeg faktisk ikke hvordan dette går. Han gir så andre tegn enn det han sa. Er det mulig at en mann gir så mye av seg uten og mene noe med det? Jeg personlig hadde ikke giddet. Hvertfall ikke vist interesse. Men nå er han jo gutt da. Skal jeg bare fortsette og håpe at han vil noe mer? Eller bare prøve og finne en annen.? Jeg er klar for kjæreste, men vil jo ikke ha en som ikke vil ha meg. Men jeg tror han er typen som tror at vis han får seg type at da er det rolige kvelder og at man er bindt. men den typen er ikke jeg. tror ha har merket det og liker det. Så kan man gå fra og ikke ville ha kjæreste til og ville.? Skjønner at det vanskelig for dere og svare på dette. Men har dere noen egne erfaringer rundt dett?. vi er i slutten av 20 årene.
Gjest Chloè Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Han sa jo dette bare etter en mnd.. så selvfølgelig kan dette ha endret seg nå. Det vet ingen andre enn han, så du må bare spørre han om han kanskje har forandret mening. Etter mine erfaringer er det en veldig dårlig ide å holde på med en mann du vil ha som kjæresten, når han ikke vil, du gjør det bare verre for deg selv for hver dag som går
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Det letteste er og spørre, men vet med det at det skremmer. Hvertfall " sånne" som han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå