Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man fyller 30 så har man ikke lengre krav på studentrabatt (selv om man er student..)

Har hørt rykter om at de nå har økt grensen til 34 år - finner ingen bekreftende info på nettet. Noen her som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Studentrabatt på hva?

På bussen her er det rabatt til du er 34 år, men på det lokalse treningssenteret får du bare rabatt til du er 27....

• Liker 1
Skrevet

Hmm.. Jeg har ikke hørt om dette, men vil gjerne at du oppdaterer hvis du finner ut noe mer. Samboeren min er fulltidsstudent, men fordi han er 32 år får han ikke kjøpe studentmånedskort. (gjelder bare til man er 30.) Utrolig irriterende!!

Skrevet

Kollektivt transport :)

Det er opp til hvert enkelt fylke om du får studentrabatt etter fylte 30 gammel artikkel

Skrevet

I Hordaland er det nå endret til 32 år på kollektivtransport.

Skrevet

Det varierer fra selskap til selskap. Jeg får studentrabatt på Timeekspressen (mener jeg? Eller var det Nettbuss?), selv om jeg er over 30, mens på noen andre busser er det en ungdomspris uavhengig av om man er student eller ei. På toget i Østfold får jeg rabatt, i Oslo og Akershus får jeg ikke månedskort til studentpris. Så du må nok rett og slett undersøke med de selskapene som er aktuelle for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...