who'sdat Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Hey! Jeg er da en av de som kan spise så mye dritmat jeg vil og drikke hva jeg vil uten å legge på meg et eneste kilo. Men derimot så har jeg drevet på med forskjellige sporter hele livet mitt, men hatt en pause etter jeg hadde kyssesyken. Poenget mitt var at jeg ser på meg selv som formløs. Ser du meg fra siden har jeg pupper og sprettrompe og flatmage, men om du ser meg forfra så går det så og si rett ned fra puppene til hoften. Jeg har så sykt lyst på smalere midje, men har ikke fått til noe nå. Jeg skulle også hatt bare litt mindre lår og rumpe, men uansett hvor mye jeg prøver og gå ned i vekt eller brenne bort fett så er det puppene mine som får gjennomgå. Noen som har tips???
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Det går ikke ann å forme kroppen ved at man fjerner fett fra bestemte steder. Hvor fettet forsvinner først, er ikke noe man selv kan kontrollere. 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Er det fett da? Eller har du bare smale hofter og derfor lite former? Det er ikke alle kvinner som har timeglassfassong. 3
Gjest Daenerys Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Du kan ikke bestemme at du vil ha en smalere midje om kroppen din ikke er bygget for det. Isåfall må du gå ned i vekt og ofre puppene. Ingen bestemmer hvor fettet forsvinner først.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Eventuelt begynne å smalne midjen med korsett. Langvarig "trening" med korsett former midjen, men det er viktig at korsettet er laget etter dine mål. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Eventuelt begynne å smalne midjen med korsett. Langvarig "trening" med korsett former midjen, men det er viktig at korsettet er laget etter dine mål. Da må man i så fall bruke det i mange år, og helst fra man er barn, sånn at de indre organene får nok tid til å bli deformerte og flytte på seg. Da kanskje, og bare kanskje, vil man se forandringer også når korsettet er av. Med andre ord: Ubrukelig råd. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Du KAN få smalere midje av styrketrening, om du trener rett. Tren f.eks. øvre rygg, så den øvre delen av ryggen blir større, da vil du også få inntrykk av midje. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #8 Skrevet 7. februar 2012 Du KAN få smalere midje av styrketrening, om du trener rett. Tren f.eks. øvre rygg, så den øvre delen av ryggen blir større, da vil du også få inntrykk av midje. Da bør man helst ha litt bredde på hoftene også, hvis ikke ender man jo opp med mannlig V-kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå