AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Hei! Jeg og tre andre venner vurderer Oslo-Fredrikshavn fergen til Stena Saga, men lurer på om noen andre har gjort der før? Gjør det hovedsaklig for å feste, så hvordan er feste-mulighetene der? Tenker på barer osv. Hvordan er prisene? Stemningen? Folkene?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Hei! Jeg og tre andre venner vurderer Oslo-Fredrikshavn fergen til Stena Saga, men lurer på om noen andre har gjort der før? Gjør det hovedsaklig for å feste, så hvordan er feste-mulighetene der? Tenker på barer osv. Hvordan er prisene? Stemningen? Folkene? Jeg kjenner ikke så mye til Frederikshavn, men byen er ganske liten, så vet ikke om det er så mye liv der. Hvis dere kjører (evt. ta bussen), kan dere kjøre til Aalborg, ca. 45 min unna, og feste i "Gaden" som så mange andre nordmenn.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Jeg kjenner ikke så mye til Frederikshavn, men byen er ganske liten, så vet ikke om det er så mye liv der. Hvis dere kjører (evt. ta bussen), kan dere kjøre til Aalborg, ca. 45 min unna, og feste i "Gaden" som så mange andre nordmenn. Jeg har vært på danskebåten 1 gang. Aldri igjen :gjeiper: Vegg-til-vegg-teppe som stinker oppkast, Jenny Jensen, fulle pensjonister, fulle gamle menn som lå og gulpet i trappa da vi la til land og ropte "hei søta".. haha, ja, det var saker :gjeiper: Ekkel lugar også. Kollega fant en brukt kondom på sin, haha.. Billig øl da. 1
Wonders Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Denne er byttet ut, og det er nå spa-båt. God middag, buffet eller hva du selv ønsker alacarte. Diskoteket er nesten ikke eksisterende i ukedagene. Lekkert og fresht til en veldig billig penge. Jeg ahr ikke gått i land, sover heller og tar en late lunch... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå