Livets datter Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 Åh, det er så godt å høre når den du er glad i sier "Jenta mi..." helt uoppfordret!!!
Gjest K@N Skrevet 6. januar 2004 #2 Skrevet 6. januar 2004 - eller ringer "bare for å høre stemmen din" :D
Barbie Skrevet 6. januar 2004 #3 Skrevet 6. januar 2004 Åh, det er så godt å høre når den du er glad i sier "Jenta mi..." helt uoppfordret!!! Jeg vet! Jeg blir helt mo i knærne når gubben bruker disse ordene... :oops: :oops:
Gjest glamourgirl Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 Jeg vet! "Jenta mi" er noe av det vakreste jeg hører!
Gjest glamourgirl Skrevet 6. januar 2004 #6 Skrevet 6. januar 2004 Vil koooose... NÅ!!! Klynk!!! Saaaaaavne! Vil Koooooose!!! :klem2: NÅÅÅÅ!!!!!!!
Suzy Skrevet 6. januar 2004 #7 Skrevet 6. januar 2004 Piiiiv, klynk.... kooooose *bedende* Kan jeg gå hjem nå?
LilleBille Skrevet 6. januar 2004 #8 Skrevet 6. januar 2004 Voldsomt til kosebehov på dere da jenter... Gled dere heller til dere kommer hjem... (den som gleder seg til noe godt... osv...) :kysse:
Gjest glamourgirl Skrevet 6. januar 2004 #9 Skrevet 6. januar 2004 Du kan godt få kose litt med meg hvis du vil! Men det hjelper vel ikke?!?! Dessuten er jeg opptatt i hele kveld, så det blir neppe kos på meg idag, og da syns jeg du skal avstå du også! Solidarisk avhold, veit alt om det, eller Sorry Arwen! Fiiiiin tråååååd! :D
Suzy Skrevet 6. januar 2004 #11 Skrevet 6. januar 2004 Du kan godt få kose litt med meg hvis du vil! Men det hjelper vel ikke?!?! Dessuten er jeg opptatt i hele kveld, så det blir neppe kos på meg idag, og da syns jeg du skal avstå du også! Solidarisk avhold, veit alt om det, eller Sorry Arwen! Fiiiiin tråååååd! :D Hah! Ble ikke noe på meg i går og da fikk du så du kan bare glemme solidariteten!! :-? Eh... sporer av igjen ja... *rygger langsomt ut dunker seg i hodet og sier lavt til seg selv "ikke spore av andres tråder, ikke spore av andres tråder...Fyyyyy*
Gjest Overrasket gutt Skrevet 6. januar 2004 #12 Skrevet 6. januar 2004 I all verden ... Og her har jeg i alle år unngått å bruke uttrykket "jenta mi" fordi jeg var hellig overbevist om at det ville oppfattes som nedverdigende, nedsettende og det som verre er.
Suzy Skrevet 6. januar 2004 #13 Skrevet 6. januar 2004 I all verden ... Og her har jeg i alle år unngått å bruke uttrykket "jenta mi" fordi jeg var hellig overbevist om at det ville oppfattes som nedverdigende, nedsettende og det som verre er. Å nei!!! Jenta mi er jo en kjærlighetserklæring av dimensjoner! Bli klemt inn i armkroken og høre "mmmm...jenta mi" i øret *drømmer seg bort* ...DET er kos det!
Gjest glamourgirl Skrevet 6. januar 2004 #14 Skrevet 6. januar 2004 Arwen??? :o :oops: Sorry Livets Datter!!! Fnis?!?!
Gjest glamourgirl Skrevet 6. januar 2004 #15 Skrevet 6. januar 2004 Å nei!!! Jenta mi er jo en kjærlighetserklæring av dimensjoner! Bli klemt inn i armkroken og høre "mmmm...jenta mi" i øret *drømmer seg bort* ...DET er kos det! Sier meg enig med Suz her! Har aldri blitt kalt det før, og det er noe av det fineste jeg har hørt, faktisk :oops: Og Suz, jeg får avholde i kveld, siden du avholdt igår, OK?
Suzy Skrevet 6. januar 2004 #16 Skrevet 6. januar 2004 Og Suz, jeg får avholde i kveld, siden du avholdt igår, OK? Deal
Gjest Lady-M Skrevet 6. januar 2004 #17 Skrevet 6. januar 2004 "Jenta mi" eller "Go'jenta mi" eller noe lignende får jeg høre minst en gang om dagen! :D I går sa han: "Vet du hva xxxx? Jeg liker deg skikkelig godt jeg!" Jeg har verdens snilleste, goeste ektemann!
*Lillian* Skrevet 6. januar 2004 #18 Skrevet 6. januar 2004 Jeg har heller aldri vært vant til å bli kalt "jenta mi" eller sånt... Faktisk kan jeg ikke huske at noen andre enn foreldrene mine har kalt meg jenta si! Men min nye kjæreste nå...*sukk* Han sier "jenta mi" "godjenta mi" "kjær'sten min" og sånne søte gode ting som jeg ikke har blitt kalt før...og det er sååå deilig!! Han har tilogmed lagret meg som "godjenta mi" på mobilen sin! *sukk* Nååå må jeg få besøk snart, for nå ble jeg virkelig kosete her! Lillian
Gjest glamourgirl Skrevet 7. januar 2004 #19 Skrevet 7. januar 2004 Jeg har heller aldri vært vant til å bli kalt "jenta mi" eller sånt... Faktisk kan jeg ikke huske at noen andre enn foreldrene mine har kalt meg jenta si! Men min nye kjæreste nå...*sukk* Han sier "jenta mi" "godjenta mi" "kjær'sten min" og sånne søte gode ting som jeg ikke har blitt kalt før...og det er sååå deilig!! Han har tilogmed lagret meg som "godjenta mi" på mobilen sin! *sukk* Nååå må jeg få besøk snart, for nå ble jeg virkelig kosete her! Lillian Du er så søt! Akkurat sånn har jeg det også, og det er så fint! Sukk... Vet ikke hva jeg er lagra som på mobilen, men resten stemmer ganske på en prikk! ( nyforelska jeg også, ser du...) 8)
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2004 #20 Skrevet 7. januar 2004 Har en sjef som innimellom kaller meg jenta si jeg... Ikke noe slibrig fra hans side, han er bare sånn. Snill og myk og omtenksom, og jeg er fryktelig glad i ham. Ikke sånn, men sånn kos bare. Han er bare helt nudelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå