Gå til innhold

Ny, sammentrykt overmadrass ---

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg pakket ut min nye overmadrass i "tempur-liknende" materiale tidligere i dag, men madrassen fyller bare sånn ca 80 % av trekket sitt. Materialet inni er sammenpresset og rynkete - hvor lang tid tar det før den er ok? Har på varme på soverommet i dag i tilfelle temperatur har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Tror du må gi det i alle fall 72 timer.

Dette må da være tull. Jeg har også en overmadrass tilsvarende Tempur. Sensus heter den. Det er noen år siden jeg kjøpte den, så jeg husker ikke nøyaktig hvor lang tid det tok før den hadde svellet opp, noen få timer. Jeg kjøpte den på ettermiddagen. Den var i hvert fall klar til å legges på undermadrassene til vanlig sengetid, dvs. kl. 23-24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det andre svaret ikke stemmer da, hadde vært hyggelig å legge seg på ny madrass i kveld :) Pakket ut min i 14-15-tida i dag, og den er fortsatt ikke svellet skikkelig, så jeg begynner å tro at det kanskje tar sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan trygt sove på madrassen selv om den ikke er helt "oppblåst" enda. Det er helt vanlig at det tar mer enn bare noen timer, og som noen sa tidligere i tråden kan det ta så mye som 72 timer før madrassen er helt "oppblåst".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...