AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Del Skrevet 7. februar 2012 Hei, jeg er på jakt etter en god optiker i Bergen, som jeg kan bruke til kjøp og tilpassing av linser, årlig sjekk av øynene m.m. Har tidligere hatt en jeg var veldig fornøyd med, som tok seg tid til å sjekke (gratis!) om jeg fikk problemer med syn, irritasjon ol. utenom kontroll, i tilegg til å være veldig hyggelig og ikke minst dyktig (han oppdaget en skade to leger påsto var allergi, og fikk sendt meg til øyelege på dagen før det førte til permanente skader. Uten å ta en krone for det.) Nå er imidlertid denne optikeren gått av med pensjon, og jeg har flyttet litt på meg. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en ny favorittoptiker? Orker ikke styre med å bestille kontroll tilfeldige steder for å sjekke at alt er som det skal, vil helst bli innkalt og føle meg trygg på at linsebruken ikke skader øynene mine. På forhånd tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #2 Del Skrevet 7. februar 2012 Hei! Jeg kan anbefale Interoptik i Vaskerelven. Alle optikerne som jobber der har mastergrad, og de har alt av topp utstyr. De setter også av god tid til hver pasient. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #3 Del Skrevet 9. februar 2012 *bump* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 9. februar 2012 #4 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Jeg er fornøyd med Specsavers i Åsane (ved Elkjøp) - De er også tilknyttet en veldig god øyelege som holder til i samme bygg som jeg er blitt henvist til tidligere pga problemer oppdaget ved en linsekontroll. Endret 9. februar 2012 av Devana 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #5 Del Skrevet 9. februar 2012 Hei! Jeg kan anbefale Interoptik i Vaskerelven. Alle optikerne som jobber der har mastergrad, og de har alt av topp utstyr. De setter også av god tid til hver pasient. Signerer denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teora Skrevet 2. september 2014 #6 Del Skrevet 2. september 2014 Gammel tråd, men noen av svarene gjelder kanskje fortsatt? Uansett, jeg lurer på det samme og tar gjerne i mot flere anbefalinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #7 Del Skrevet 2. september 2014 Mon optikk på Galleriet er helt supre! Anonymous poster hash: c8d58...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #8 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg vil iallefall fraråde specsavers i sentrum. Jeg fikk lesebriller derfra og har ikke hatt så vondt i øynene evver. Samboeren min har også fått lesebriller der, og får ikke lest med de fordi han blir svimmel. Så tror de har gjort noe feil på testingen. Anonymous poster hash: 84374...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #9 Del Skrevet 2. september 2014 Sølvi hos Specsawers på Vågsallmenning. Hun er har en eller anne spesialkometanse og har hjulpet mange med lese skrivevansker, personer med synsproblemer etter nakkeslengnog andre trafikkskader. Hun har vel nærmere 30 års erfaring. Behagelig og har den tiden du trenger for å få hjelp. Er det noe du lurer på og hun ikke er på jobb så undersøker de andre og melder tilbake. Tror det er Sølvi som og er noen dager på Sp. I Åsane som en annen her anbefaler. Anonymous poster hash: 2e334...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå