AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Hvor langt sykler dere på sykkel i treningsstudio på. f.eks. 1 time? Jeg har nettopp begynt å trene og føler for å sammenlikne meg med andre for å forbedre meg:)
skruf Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Jeg sykler ca 25km på en time på treningssykkel..
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Oi...det er dobbelt så langt som meg...
skruf Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Jeg syklet ikke så langt i begynnelsen:-) Men nå sykler jeg 1t 4-5 ganger i uken. Har ei løype ute på ca en time som jeg sykler ofte når det er sykkelføre.. I begynnelsen syklet jeg bare 40min, også økte jeg på etterhvert som formen steg..
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Jeg sykler 1 time to-tre ganger i uka, men sykler ikke maks hele tiden. Regner med at jeg sykler lengre når jeg øker belastningen?
skruf Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Jeg sykler 1 time to-tre ganger i uka, men sykler ikke maks hele tiden. Regner med at jeg sykler lengre når jeg øker belastningen? Det vil det nok gjøre:-)
Supraspinatus Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 (endret) Utendørs landevei: De korteste øktene er ca 40km dersom jeg trener intervaller. Ellers er de fra 60-110km. Jeg er ikke spesielt interessert i å bli god på sykkel så jeg trener ikke sykkel om vinteren. Da trener jeg andre ting. Bruker fra 1,5 til 3,5t på de respektive distansene. Innendørs måler jeg ikke distanse. Bare intensitet per tid. Endret 7. februar 2012 av Supraspinatus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå