Spøkelse Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Fitnessbloggen publiserer mye fornuftig, jeg tenkte med en gang på kvinneguidens forum da jeg leste denne: http://fitnessbloggen.no/den-ultimate-guiden-til-rumpetrening/ 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Man kan med andre ord droppe den forferdelige knebøyen?? Hurra!
Spøkelse Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2012 Er jo kjekt å trene knebøy uansett da, om man har kropp som tåler det er det en helt super øvelse
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Morsomt at denne tråden kun har 1 svar (utenom ts), mens trådene om zumba og rockering går over flere sider Folk vil ikke jobbe for å få fin rumpe. Hadde folk her fulgt rådene som står der, istedenfor å diskutere hvor farlig bananer er, hvor feit man blir av proteinpulver og hvor mye man må løpe for å bli tynn, hadde 99% hatt superfin rumpe. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Jeg følger jeg, men jeg visste vel det meste fra før og har jobbet hardt for rumpa mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå