muffetrulte Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 (endret) Jeg er en 3 barns mor på 30. De siste årene har barna stått i fokus og jobb og enda mere jobb. Hadde kommet godt i gang med trening og kosthold og var på vei ned. Men så kom brått syv kilo i retur, etter det har jeg mistet motivasjonen. Samtidig som ikke tiden til meg selv har strekt til. Jeg håper denne dagboken kan hjelpe meg til å se hvor mye jeg trener og spiser så jeg kan finne tilbake motivasjonen. Tenkte jeg skulle prøve å skrive hver dag. Men oppdatere hver fredag på vekt og mål. DELMÅL 1 - 69kg 2 - 65kg 3 - 63kg 4 - 60kg Strart 7/2-2012 ------------ NESTE 17/2 VEKT 72,5 ------------- 73kg LEGG - 40cm ------ 41cm KNE - 44,5 cm ----------- 46cm LÅR - 63,5 -------------- 65cm MAGE - 100 cm ----------- 100cm ARM - 32,5 Endret 18. februar 2012 av muffetrulte
muffetrulte Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #2 Skrevet 8. februar 2012 Glemte å skrive i går kveld. Men gårsdagen var slik : Frokost- 3 knekkebrød Lunsj- Salat med avokado og skinke. Middag- Laks,ris og grønt litt saus. Kvelds- 2 kanelboller.(som jeg burde droppet ) Trente i 40 min + litt mageøvelser. Fornøyd med gårsdagen
muffetrulte Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2012 Dagen i dag har godt greit,selv om søthungeren har verdt stoooor. Men har klart meg Frokost - 3 knekkebrød Lunsj - salat Middag - spagetti m/kjøttsaus Kveldsmat - 3 knekkebrød Trent 50 min zumba
muffetrulte Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2012 Dagen i dag har verdt hektisk. Har ikke rukket og trene. Frokost - litt eggerøre ( Eneste jeg rakk,så bedre enn ingenting) Lunsj - kylling salat. Mellom - en banan. Middag - pizza ( kunne funnet noe sunnere, men tidsklemma og overskuddet sviktet i dag) Kvelds - 3 Knekkebrød. Dagens utfordring - var innom bensinstasjonen og hadde veldig lyst på sjokolade Men egenheten vant og jeg sto over. Klapper meg selv på skuldra he he.
muffetrulte Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2012 Har ikke fått verdt her inne i helgen pga mye jobb. Har ikke fått trent,men har prøvd å holde meg til sunn mat. Noe sjokolade har det blitt. Må ha noe å se frem mot helgen. Men hadde verdt morro å klart å holde meg til frukt og grønt i helga også. Nå er det ny uke å nye muligheter vekten fredag var 72,5. Mister ikke motet, regner med at det vill gå 2-4 uker før jeg vil merke noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå