AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Jeg har problemer med at jeg blir rød i ansiktet og svetter når jeg drikker alkohol. Ganske kjedelig når man skal på fest eller ut på byen. Noen som har samme problem og vet om primer/foundation/pudder/settingspray og lignende som dekker godt og virkelig sitter på ut natten? Trenger all hjelp jeg kan få!
Gjest redstar Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Selv synes jeg Bodyshop sin matte primer er ganske god(spess for glinsende hud+ drøy i bruk) og UrbayDeclay sin øyenprimer er super, holder leeeenge:) Også har det jo litt med hvilken sminke du bruker også (altså min erfaring er at "billigsminke" holder mye dårligere enn om du går opp i pris)
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Kanebo Sensai Waterbase primer Mattende mineralpudder Finishing powder. Jeg bruker en fra Jane Iredale, men finner den ikke igjen nå. Den skal trykkes på huden. Ikke gnikkes eller børstes. Du kan bruke både kost og sånn puff, men du må som sagt ikke gni utover. Denne sprayen: Min lenke OBS! Denne skal ikke brukes daglig, selv om den er helt genial. Den er ikke bra for huden i lengden og er veldig sterk. Du må sjekke på forhånd at du ikke er allergisk mot den. Til vanlig kan du bruke en finishing spray fra Clinique eller feks. MAC.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Tenk også på hvilken hudkrem du bruker. Det hjelper ikke at du bruker all verdens slags gode sminker om du feks bruker spenol som legger seg som en fet hinne under Du må finne en god hudkrem for fet hud som er mattende.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Takk for tips. Veldig nyttige! Jeg ser flere av dere anbefaler mattende produkter. Jeg har tørr hud, så jeg er ikke ute etter et veldig matt resultat. Bare noe som varer. Gjør ikke noe om jeg er litt shiny - TS
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 har samme problemet. bruker som regel en vannavstøtende foundation. mac og mufe har slike. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå