Gå til innhold

bedt i bursdag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva skal jeg gjøre/si til datteren min,hun er bedt i bursdag til helgen.Vi har andre planer,hun er ny i den barnehagen,så det er ingen som hun "skjenner" veldig godt.Hva ville dere ha gjort/sagt? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gjort mitt for at dattern skulle få dratt. Det er nå hun kan skaffe seg en bestevenn for livet :)

• Liker 1
Skrevet

Hun blir jo aldri en del av barnegruppen om hun ikke får delta. Og siden hun skal begynne på skolen neste år, hadde jeg strekt meg langt for å endre på planene slik at hun fikk delta.

• Liker 1
Skrevet

Altså hvis ikke det passer å gå i bursdag så passer det ikke.

Det er bare å si "tusen takk for invitasjonen! Vi skulle veldig gjerne ha kommet men har dessverre andre planer"

Hvis du har lyst p hjelpe til med at barne ditt skal få seg venner kan du jo heller foreslå en playdate senere:)

Skrevet

jeg skal pøve å få det inn i planen, er jo litt "redd" for att hun vil komme litt på utsiden.siden det er en av jentene hun skal begynne på skolen med til høsten også. Takk for att dere delte noen meninger

Skrevet

Jeg hadde strukket meg langt for at hun kunne delta i denne bursdagen. Nå aner jeg ikke hvilke planer dere har, men er det noe ala kino, skitur mm så hadde jeg satt de planene til side og latt henne gått i den bursdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...