Gå til innhold

Hva slags bil har du?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva slags bil har du? Merke og årsmodell. Er du fornøyd?

Jeg har Audi a4 stasjonsvogn (automat og turbo, - 97 modell. Jeg er veldig fornøyd, får plass til barnevogna bak uten å måtte ta den fra hverandre. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte Misubishi Lancer stasjonsvogn 2004 modell i midten av desember, og er fremdels veldig fornøyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en metallic grønn Houndai Accent 1,5 l,97 modell. Er fornøyd, men den kunne godt hatt litt større motor da jeg kjører mye langkjøring på motorvei.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en GMC K1500 pick-up. Er fornøyd med den - kan brukes til alt på landet, men i byen er den et slit å få parkert pga størrelsen og dårlig svingradius. Dieselforbruket er heller ikke vederstyggelig motorstørrels og vekt tatt i betraktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to Subaru Legacy etter hverandre de senere årene, og får den 3'dje nå om to uker. Kan ikke tenke meg en bedre bil i prisklassen under 400.000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en opel corsa 96-modell (eller rød, som jeg liker å kalle den :sexy: )

har også en opel astra 97-modell (eller blå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min er nesten veteran den.. :ler:

Men jeg er veldig fornøyd uansett.

Har en BMW 745i 83 modell. Har automat så den kjører seg nesten selv.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg kjører en Audi A6, 2.4 l Quatro, 2003-modell. Det er ikke stasjonsvogn, men jeg husker ikke hva sånn vanlig bil heter.

Jeg er kjempefornøyd med bilen. Den føles trygg, funker alltid og kommer seg frem der den skal - uansett føre. Og best av alt er at den har automatgir.

Min forrige bil var en Audi A3 - og den var jeg også storfornøyd med. Så jeg kommer nok til å holde meg til Audi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører en Audi A6, 2.4 l Quatro, 2003-modell. Det er ikke stasjonsvogn, men jeg husker ikke hva sånn vanlig bil heter.

Det heter Limousine. Så du kan herved skryte av at du kjører limo... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrysler Stratus. Veldig fornøyd med den, spesielt at det er automat. Vi hadde Audi A4 stasjonsvogn med turbo og automat før denne og jeg var fornøyd med den også, men jeg liker Stratusen enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bjørnsdatter

Har -86 Mercedes 190E, automat. Gammel bil, men mye bedre enn mye annet jeg har sett folk farter rundt i... Glad i bilen min jeg, skal pusse den opp når jeg får råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...