Gjest Corto Maltese Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Brille vil jeg si er på mange måter en slags kopi av BBC serien QI.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Enig med deg, og jeg tror de også har sagt at det er "inspireret av" QI. Jeg liker QI best, men synes absolutt Brille er severdig
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 (endret) Enig med deg, og jeg tror de også har sagt at det er "inspireret av" QI. Jeg liker QI best, men synes absolutt Brille er severdig QI er bedre men for all del jeg synes ikke Brille er dårlig men det er langt i fra så bra som QI. QI er mye bedre Endret 7. februar 2012 av Corto Maltese
Gjest hogwash Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Jeg synes Harald Eia bringer skam på konseptet. Stephen Fry er så uendelig mye bedre. 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 (endret) Jeg synes Harald Eia bringer skam på konseptet. Stephen Fry er så uendelig mye bedre. Vel og sammenligne Harald Eia med Stephen Fry vil være som og sammenligne Darwin med Ari Ben Så jeg er helt enig Fry er uendlig mye bedre. Endret 7. februar 2012 av Corto Maltese 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå