Gå til innhold

Kjærestemateriale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så...Hva legger dere menn i dette med at kvinner er kjærestemateriale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Attraktivt utseende.

Smart i skallen, fortrekker en tur i skauen fremfor Paradise Hotel foran boksen f.eks.

Vil noe med livet sitt.

Tør å være kvinne, også i tradisjonell forstand.

Vil ta ansvar som fremtidig mor og redebygger.

Lojal

Trofast

Ærlig

Morsom

Oppfordrer til egentid, dyrking av egne og felles fritidsaktiviteter og venner.

Trenger ikke være oppdatert på/interessert i ALT jeg engasjerer meg i.

Lar meg være Mann, både i forhold til unger, huslige sysler og i senga.

Sånn for eksempel............ble det mye kanskje? :erter:

• Liker 3
Skrevet

Gorgonzola :rodmer:

?????

• Liker 3
Skrevet

Glad i sex og husarbeid.

Gjest Freakingawesome
Skrevet (endret)

Tiltrekkende utsendesmessig.

Ikke for mye psysisk bagasje. (been there done that)

Ærlig.

Empatisk.

Intelligent, en jeg kan lære litt av og som kan sette meg på plass i en diskusjon.

En som vil noe i livet sitt.

Et par felles interesser skader ikke, men vil også gjerne at hun skulle kunne ha sitt eget liv og ikke bli for avhengig av meg.

En som i det minste aksepterer at jeg røyker litt grønt innimellom og som ikke ser på det som fullstendig tabu å klikker i alle mulige vinkler når jeg forteller at jeg gjør det (dette har vist seg vanskelig å finne) afterall, det er mindre skadelig enn alkohol og jeg drikker nesten ikke.

Lojal

Trofast

En som ikke absolutt må vite hva jeg gjør til en hver tid, en som respekterer privatlivet mitt.

Er vel det jeg kan komme på i farta, antar jeg er kravstor. :)

Endret av Freakingawesome
Skrevet

Tiltrekkende utsendesmessig.

Ikke for mye psysisk bagasje. (been there done that)

Ærlig.

Empatisk.

Intelligent, en jeg kan lære litt av og som kan sette meg på plass i en diskusjon.

En som vil noe i livet sitt.

Et par felles interesser skader ikke, men vil også gjerne at hun skulle kunne ha sitt eget liv og ikke bli for avhengig av meg.

En som i det minste aksepterer at jeg røyker litt grønt innimellom og som ikke ser på det som fullstendig tabu å klikker i alle mulige vinkler når jeg forteller at jeg gjør det (dette har vist seg vanskelig å finne) afterall, det er mindre skadelig enn alkohol og jeg drikker nesten ikke.

Lojal

Trofast

En som ikke absolutt må vite hva jeg gjør til en hver tid, en som respekterer privatlivet mitt.

Ehm, jeg føler et personlig ansvar for å tilbakevise den misforståelsen du har der, fordi det er mange unge jenter/gutter her som kan tro på det du sier.

Når du sier grønt regner jeg med du mener hasj, og jeg kan si deg at du har rett i at det ikke er farligere enn alkohol, dersom du sammenligner å røyke MYE hasj på en gang og drikke MYE alkohol på en gang... men ved å drikke LITT jevnlig og røyke LITT jevnlig så skader du vitale deler av hjernen mer ved å bruke hasj enn alkohol. Frontallappen får mest utslag, og der ligger mesteparten av personligheten din.

Du har møtt på mange vettige jenter iallefall.. siden de klikker i vinkel.

PS: mener ikke å kuppe tråden. var bare dette jeg ville si.

• Liker 6
Gjest BettyBoop
Skrevet

Attraktivt utseende.

Smart i skallen, fortrekker en tur i skauen fremfor Paradise Hotel foran boksen f.eks.

Vil noe med livet sitt.

Tør å være kvinne, også i tradisjonell forstand.

Vil ta ansvar som fremtidig mor og redebygger.

Lojal

Trofast

Ærlig

Morsom

Oppfordrer til egentid, dyrking av egne og felles fritidsaktiviteter og venner.

Trenger ikke være oppdatert på/interessert i ALT jeg engasjerer meg i.

Lar meg være Mann, både i forhold til unger, huslige sysler og i senga.

Sånn for eksempel............ble det mye kanskje? :erter:

hva mener du med å få være mann iforhold til unger og huslige sysler? At du skal få slippe å ta noe ansvar for husarbeid eller å ta deg av dine egne unger?

Skrevet

Ehm, jeg føler et personlig ansvar for å tilbakevise den misforståelsen du har der, fordi det er mange unge jenter/gutter her som kan tro på det du sier.

Når du sier grønt regner jeg med du mener hasj, og jeg kan si deg at du har rett i at det ikke er farligere enn alkohol, dersom du sammenligner å røyke MYE hasj på en gang og drikke MYE alkohol på en gang... men ved å drikke LITT jevnlig og røyke LITT jevnlig så skader du vitale deler av hjernen mer ved å bruke hasj enn alkohol. Frontallappen får mest utslag, og der ligger mesteparten av personligheten din.

Du har møtt på mange vettige jenter iallefall.. siden de klikker i vinkel.

PS: mener ikke å kuppe tråden. var bare dette jeg ville si.

BRUNT er hasj, grønt er marijuana :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

hva mener du med å få være mann iforhold til unger og huslige sysler? At du skal få slippe å ta noe ansvar for husarbeid eller å ta deg av dine egne unger?

Christ........:sukk:

Putt fordommene dine i en skuff er du snill.

Å være mann er ikke ensbetydene med å gi faen i husarbeid eller egne unger.

Hadde du giddet å legge ørlite godvilje, empati, forståelse og vidsyn i potten så hadde selv du forstått at dette først og fremst handler om mitt ønske/behov om å gjøre ting på bakgrunn av mine preferanser, sekundært; åssen menn både evner og liker å gjøre ting...... :sukk:

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hadde du giddet å legge ørlite godvilje, empati, forståelse og vidsyn i potten så hadde selv du forstått at dette først og fremst handler om mitt ønske/behov om å gjøre ting på bakgrunn av mine preferanser, sekundært; åssen menn både evner og liker å gjøre ting...... :sukk:

måtte bare spørre da... For mange menn er faktisk late med slike tingf. Det kan du ikke nekte for, så når du da sier at du skal få lov å være mann når det kommer til slike ting så begynner jeg jo å lure da...

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

En som i det minste aksepterer at jeg røyker litt grønt innimellom

Kravstor? Kombinasjonen aksept av ilelgale stoffer og intelligens er ikke kravstort. Den er umulig.

• Liker 3
Gjest Tidssone
Skrevet

Ellers synes jeg ikke dere er kravstore, så lenge dere selv kan by på det dere krever. :glise:

• Liker 1
Skrevet

Kravstor? Kombinasjonen aksept av ilelgale stoffer og intelligens er ikke kravstort. Den er umulig.

Ikke umulig vil jeg si. Jeg er høyt utdannet og hva jeg vil kalle smartere enn gjennomsnittet (Gud det hørtes veldig kvalmt ut. Poenget er iallfall at jeg innehar en viss intelligens) Allikevel får jeg ikke spader dersom kjæresten min innimellom røyker hasj. Så lenge han ikke puster det opp i trynet mitt eller driver med det hele tiden.

Her er det også store forskjeller synes jeg.

En ting er å være arbeidsløs, henge med feil folk og røyke hasj hele tiden. Å stå fast i dårlige rutiner.

En annen ting, som er vår situasjon, er å være fullt utdannet, i full jobb og eie egen leilighet, men innimellom ta seg et drag eller to på fest med kompisene.

Jeg ser virkelig ikke problemet. Men heldigvis er folk forskjellig :)

Skrevet (endret)

Ikke umulig vil jeg si. Jeg er høyt utdannet og hva jeg vil kalle smartere enn gjennomsnittet (Gud det hørtes veldig kvalmt ut. Poenget er iallfall at jeg innehar en viss intelligens) Allikevel får jeg ikke spader dersom kjæresten min innimellom røyker hasj. Så lenge han ikke puster det opp i trynet mitt eller driver med det hele tiden.

Her er det også store forskjeller synes jeg.

En ting er å være arbeidsløs, henge med feil folk og røyke hasj hele tiden. Å stå fast i dårlige rutiner.

En annen ting, som er vår situasjon, er å være fullt utdannet, i full jobb og eie egen leilighet, men innimellom ta seg et drag eller to på fest med kompisene.

Jeg ser virkelig ikke problemet. Men heldigvis er folk forskjellig :)

De fleste ser ikke problemet før de får det midt i trynet.

Rart det der gitt.

Endret av Steinar40
Skrevet

måtte bare spørre da... For mange menn er faktisk late med slike tingf. Det kan du ikke nekte for, så når du da sier at du skal få lov å være mann når det kommer til slike ting så begynner jeg jo å lure da...

Smart av deg å være klar over dette.

For faktum er at de fleste menn helst ser at dama tar over der ho mor slapp.

Skrevet

Høres veldig bra ut, det er nemlig en forskjell på kvinner og menn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...