Gjest KjerstiM Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Trenger litt hjelp til fargevalg på veggen her! Jeg er så ubesluttsom når det kommer til.. Ja, egentlig det meste, men akkurat nå gjelder det da fargen på kjøkkenveggene. Innredningen vår er hvit, vi har en litt mørk benkeplate, valnøtt. Gulvet vil vi ha mørkt. Kanskje flismønstret laminat. Vi tenkte å bare male de glatte veggene våre, men hva slags farge passer?? Joda, det meste passer jo til hvit innredning, men greier ikke bestemme meg for noe! Kan noen kreative mennesker gi meg noen tips blir jeg veldig glad!
Gjest Badabing Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Selv har jeg blått på kjøkkenet, men synes også det er fint med de som har grått eller dus brunt.
Gjest KjerstiM Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Jeg tror jeg er litt "redd" for å bruke farger. Har generelt veldig lys/hvit stil på hele huset mitt. Men synes dus brunt er fint. Kanskje jeg skal våge meg til noe sånt.. Jeg får google litt tror jeg Har du lyst å legge ut noe bilde av kjøkkenet ditt eller? Skjønner det hvis du ikke vil altså. :gjeiper:
sarlum Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 Du har sikkert bestemt deg for lenge siden, men her er noe å gå etter når du tenker farger da:) http://www.kvinneguiden.no/artikler/fargen_f--r_oss_til_--_kaste_kl--rne/105893
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå