Gjest olive Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 Hei, Nå har jeg forsøkt siden midten av desember å få tak i noen hos Bryllupscompagniet. Jeg har en venninne som ikke har tilgang til Internett, som har planer om å gifte seg i utlandet. BC svarte meg en gang i forum for annonsører her inne, men etter det har de både tatt ned hjemmesiden, og sluttet å svare her inne, og vi får altså ikke svar på mail eller telefon? De må da ha åpnet etter juleferie nå? Er det noen av dere andre som får tak i dem, som vet hva som skjer?
MariM Skrevet 6. januar 2004 #2 Skrevet 6. januar 2004 Det har jeg ikke fått med meg - takk for opplysningen Virkelig dårlig at de ikke svarer på e-post....tenkte jeg skulle se litt på innbydelsene og det de har inne der, har jo hørt så mye positivt vettu:) Men det er jo litt vanskelig hvis de ikke har hjemmeside..?? :o Håper de kommer tilbake snart da!
Suzy Skrevet 6. januar 2004 #3 Skrevet 6. januar 2004 Jeg har også prøvd å få kontakt. Sist jeg hørte fra dem var 11. desember og jeg har ringt, sendt sms (!), mailet osv... Begynner å lure på om hele greia er nedlagt, eller noe sånt. Irriterende :-?
Jens Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 Det er jo krise!!!Har ikke fått mitt nydelige undertøy jeg har bestillt derifra ennå!!!Det du har bestillt Tex!Vil jo ha det.
Suzy Skrevet 6. januar 2004 #5 Skrevet 6. januar 2004 Det er jo krise!!!Har ikke fått mitt nydelige undertøy jeg har bestillt derifra ennå!!!Det du har bestillt Tex!Vil jo ha det. Ja det er ille! :-? Jeg har gjort ett framstøt pr virkedag etter jul (ringte fredag 2., ringte mandag 5. og sendte sms, mailet i dag...) men ikke noe respons...
Diva Skrevet 6. januar 2004 #6 Skrevet 6. januar 2004 Så på forumet for firmabrukere at flere etterlyste BC der. Sjekket om websiden var der selv, og måtte vel konstatere at de for meg virker veldig useriøse! Særlig tatt i betraktning deres tidligere oppførsel ovenfor brukere. Ser ut som om flere har vært i kontakt / bestilt fra dem i allefall. Og nå ikke får respons (?) SNAKK om dårlig business-moral! Om BC legger ned, skal de annullere alle kjøp. De bør - også for sin egen del - si ifra om dette, særlig når de har tilgang til en firmabrukerprofil her. Håper dere bruder får fikset ting og tang annenstedsfra, da P.S : spekulerer litt i om hele sjappa var "fake" ? Om folk vil at man ikke skal spekulere, så kan kanskje det ansvarlige firmaet komme på banen her på KG og avkrefte / forklare ? P.S igjen : Jens - du har ikke betalt undertøyet på forhånd vel ? Med Visa e.l. ?
Gjest Poirot Skrevet 8. januar 2004 #8 Skrevet 8. januar 2004 Trallala, trekker tilbake alle mine påstander om at firmaet er merkelig....trallalla.....
Gjest Tex Skrevet 8. januar 2004 #9 Skrevet 8. januar 2004 Fant akkurat ut at sjefen på BC er naboen til noen jeg kjenner veldig godt..... Slå opp på Bryllupscompagniet i telefonkatalogen og ring nummeret som står der... Kankje det hjelper...?
Gjest Tex Skrevet 8. januar 2004 #10 Skrevet 8. januar 2004 Ellers er det ikke noe feil på hjemmesiden til BC.....
Eiline Skrevet 8. januar 2004 #11 Skrevet 8. januar 2004 Har selv bare positiv erfaring med BC. Det har jo vært jul og det kan være mye som de må ta igjen etter en lang juleferie. Ellers har jeg en mail adr til BC som ikke er kundesenteret sin, hvis du/dere fremdeles ikke får kontakt med noen på BC, send meg en PM så kan jeg sende den mail adr.
Suzy Skrevet 8. januar 2004 #12 Skrevet 8. januar 2004 Fant akkurat ut at sjefen på BC er naboen til noen jeg kjenner veldig godt..... Slå opp på Bryllupscompagniet i telefonkatalogen og ring nummeret som står der... Kankje det hjelper...? Det er prøvd...
MariM Skrevet 8. januar 2004 #13 Skrevet 8. januar 2004 Ellers er det ikke noe feil på hjemmesiden til BC..... Det hjelper jo lite når man ikke får kontakt med dem
Gjest Tex Skrevet 8. januar 2004 #14 Skrevet 8. januar 2004 Reis til den adressen BC er registrert på eller sjekk om det finnes flere tlf nr på samme adresse. Kanskje det står reg flere personer der, og at vedkommende kanskje har et annet nummer.
Suzy Skrevet 8. januar 2004 #15 Skrevet 8. januar 2004 Reis til den adressen BC er registrert på eller sjekk om det finnes flere tlf nr på samme adresse. Kanskje det står reg flere personer der' date=' og at vedkommende kanskje har et annet nummer.[/quote'] Det står et mobilnummer på dem også og det er også prøvd. Orker ikke kjøre 109 km for å banke på døra der heller... (beregnet kjørerute på Gule sider )
Gjest Regine Skrevet 8. januar 2004 #16 Skrevet 8. januar 2004 Har selv bare positiv erfaring med BC. Det har jo vært jul og det kan være mye som de må ta igjen etter en lang juleferie. Ellers har jeg en mail adr til BC som ikke er kundesenteret sin, hvis du/dere fremdeles ikke får kontakt med noen på BC, send meg en PM så kan jeg sende den mail adr. Kan du være så snill og sende meg den mail adressen på pm Eiline, jeg har ikke lykkes med å få tak i de. Jeg har en forespørsel, jeg venter svar på, får jeg ikke tak i de, går jeg til noen andre.
Suzy Skrevet 8. januar 2004 #17 Skrevet 8. januar 2004 Fikk telefon fra dem i dag og de har hatt ferie/skal ha ferie ut januar. Prøv kundemailen igjen så får du antagelig svar så fort de er på plass igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå