O'hara Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Jeg har nå opplevd at frøkna på 14 måneder har fått påvist sin 3. uvi på to måneder Hun fikk voldsom feber første gang, opp til 40 ved flere anledninger. Hun har blitt behandlet med Trimetoprim begge gangene, første gang i 7 dager, andre i 10, men enda så er det fullt utslag på uvi. Avventer medisin denne gangen til de har fått svar fra dyrkning. Nå er jeg helt uvant med dette, men har skjønt at har de først fått det en gang så er det lett at det kommer igjen. Jeg gir henne Tranebærjuice og Biola, men det er begrenset hvor mye hun vil drikke av dette. Har henne til å tisse mest mulig på potte, og skifter bleien hele tiden så hun ikke har bakteriene der hele tiden. Det ser ikke ut til at hun denne gangen har vondt når hun tisser. Første gangen skrek hun da jeg satte henne på potta, nå tisser hun greit. Vi har også time til videre utredning om 14 dager, men jeg vil jo gjerne gjøre det jeg kan for å forebygge/lindre, og håper det er noen som har noen gode råd eller tips? Takk for tilbakemeldinger
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 auda. stakkars jente. jeg har hatt uvi plager i årevis. tror jeg hadde første gang da jeg var 6 år. fikk det ikke igjen før i voksen alder. og er imun mot en del av atibiotikaen som følger av denne behandlingen. det er også tatt røntgen av nyrene (med kontrastveske) det finnes ikke noen orntlig forklaring og jeg kan ikke bli kald eller bade i sjøen etc. da er det påan igjen! Nå har jeg gått til en healer og han kontaktet en homeopat. jeg fikk da noe som har holdt meg frisk over 6 mnd nå!det har holdt på i langt over 10 år. så jeg vil anbefale at barnet holdes varm på føttene og ikke bader ute i den kommende sommeren. anbefaler også å ta kontakt med homeopat som har ett godt renome.legestanden kan desverre ikke hjelpe annet enn ved utslag og da er det jo litt seint. tranebær og apelsinjuice er forebyggende men slettes ikke altid hjelpi.varme på beina er alfa omega. masse lykketil.skal krysse fingrer for at hun ikke får det igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå