Gå til innhold

Happy Birthday Louboutin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er nok heller en tråd for de som er (avstands?) forelsket i skoene fra Louboutin, men jeg mener jeg har sett at jeg ikke er den eneste på KG, så...

For å feire 20års dagen til merket så har Christian Louboutin designet en serie bestående av 20 modeller. 20 modeller som er inspirert av historien til merket og re-editioner av emblematiske modeller slik som "Pensée", det aller første parret med rød såle!

Enjoy the photos! :rodmer:

Louboutins FB

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske de laget det laget med rød såle ennå tykkere. Det er så kjipt når de blir slitt under, for ingen skomakere har riktig farge. Det er en på majorstuen, men .... Vet ikke helt jeg...

Skrevet

I Paris så er det en skomaker som har riktig farge (Minuit Moins 7), men det blir jo en lang reise da ^^

Skrevet

jepps, det er kjipt. Og jeg er veeeeldig nøye på at skoene skal være tipp topp. Pusset og helene flikket så de ikke skraper og bråker.

Og sålen er jo noe av det som fenger da... Nå håper jeg de snart kommer med noen tykkere høye heler.

Skrevet

Bah! Jeg dør! :daane:

Jeg har ønsket meg et par i årevis! Skulle egentlig gifte meg i Louboutins, men fant et par Manolo Blahnik som var helt perfekt! :)

Some day...

Skrevet

Elsker Louboutin sko, mine favoritter til enhver spesiell anledning <3 gjorde nettopp et skikkelig kupp på the outnet å fant meg et par Loubouten pumps til bare 800 med moms og frakt! Det blir 4 par. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...