Gå til innhold

Zumba fitness

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har trent zumba en stund og kan svare på om det faktisk gir resultater? Jeg har nå blitt lurt av tvshop til og kjøpe denne dvd'en...

Videoannonse
Annonse
Gjest annemor30
Skrevet

Zumba virker ja;) Kommer jo ann på hva slags andre tiltak du setter inn også;)

Gjest NozMonster
Skrevet

Er det noen her som har trent zumba en stund og kan svare på om det faktisk gir resultater? Jeg har nå blitt lurt av tvshop til og kjøpe denne dvd'en...

du vet at du automtisk ikke får resultater om du setter på DVD`en og setter deg ned for å se på den, sant? :ler:

når man trener sånn hjemme, så er det vanskelig å ta i skikkelig! på et treningssenter, så blir man pusha, så det blir mer trening ut av det!

Skrevet

jeg ler mer enn jeg trener, for dette er veldig underholdene. Jeg har danset salsa/samba/Zouk-Lambada/cumbia/magedans/desi/ osv i alle år, og digger denne dansebølgen.

Jeg kan sangene utenatt fordi de er gamle mixer og det letter humøret, for minnene strømmer på og jeg ler høylytt. Noen klapper og andre hujer litt. Morro.

Jeg synes det er alt for få timer, og de er alltid stappfulle. Så jeg skal bestille fra nettet å kjøre på i stua.

Jeg merker forskjell på kroppen, men man må danse noen timer i uken for å merke noe merkant forandring.

Gjest redstar
Skrevet

Zumba er kjempemoro, men man må ha god selvdisiplin for å nå resultatet vil jeg nå si.

Jeg kjenner at magen blir godt trent etter en treningsøkt og ja man bør se resultater for det er jo god trening, men jeg mixer med Ministry Of Sound - Dance Work Out for der får man virklig trent rumpe, lår, armer, ben(og mage da) men jeg liker og mixe dissse 2, men jeg tror man får mer ut av treningen om man kommer seg på timer eller senter(om man ikke er veldig disiplinert og virkelig trener 2-3ganger i uka:p)

Masse lykke til, og kooooos deg;)

Gjest annemor30
Skrevet

du vet at du automtisk ikke får resultater om du setter på DVD`en og setter deg ned for å se på den, sant? :ler:

når man trener sånn hjemme, så er det vanskelig å ta i skikkelig! på et treningssenter, så blir man pusha, så det blir mer trening ut av det!

Den var god*ler*

Skrevet

På meg er det motsatt. Jeg tar i som en gal. (vil ikke risikere å spy på treningstudioet, da er det bedre om det skjer hjemme :ler: )

Og ja, zumba virker :) :) :) Anbefalt :nigo:

Gjest NozMonster
Skrevet

Den var god*ler*

det var ment som en tull da :fnise:

godt du tok den som det det var ment for.

På meg er det motsatt. Jeg tar i som en gal. (vil ikke risikere å spy på treningstudioet, da er det bedre om det skjer hjemme :ler: )

Og ja, zumba virker :) :) :) Anbefalt :nigo:

jeg synes det skal godt gjøres å danse/trene/boogey for harde livet i en time alene i stua. kompisen min er zumbainstruktrør på elexia, og omtent bokstavligtal pisker deltakerne om tempoet begynner å dabbe av. hadde de vært hjemme, så hadde de jo sansynligvis tatt en pause. men all ære til deg om du klarer det :jepp:

Skrevet

Sist jeg så reklame på TV-Shop for Zumba, så framstilte de Zumba som noe som liksom skal være helt sinnsykt bra og at man blir dritslank og får perfekt kropp bare av å gjøre det. Det gjør du altså ikke.

Skrevet

Avhengig av hvor mye innsats man legger ned i hver økt, hvor ofte man trener det og ikke minst hvordan man spiser, er det vel like lite/mye effektivt som enhver annen form for kondisjonstrening/kardio... Det blir litt som å spørre om jogging fungerer liksom..

Skrevet

det var ment som en tull da :fnise:

godt du tok den som det det var ment for.

jeg synes det skal godt gjøres å danse/trene/boogey for harde livet i en time alene i stua. kompisen min er zumbainstruktrør på elexia, og omtent bokstavligtal pisker deltakerne om tempoet begynner å dabbe av. hadde de vært hjemme, så hadde de jo sansynligvis tatt en pause. men all ære til deg om du klarer det :jepp:

Ja det går strålende. Pauser og lavt tempo er for pyser :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...