Sandman Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 Nettavisens "Stang Ut" kan melde følgende sensasjonelle nyhet fra VG's reportasje: "Bildene fra Mars viser Solen som en lysende runding" (VG Nett rapporterer fra verdensrommet)
rosett Skrevet 6. januar 2004 #2 Skrevet 6. januar 2004 Oi oi oi! :o Jeg som alltid har trudd det var en firkant. Også lyser den? hmmm...snodige greier. Bra VG!
Sandman Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2004 Fantastisk! :o ...med en sånn oppdagelse, så er hele 4-milliarders-prosjektet, verdt hver jævla dollar...
Gundel Gaukeley Skrevet 6. januar 2004 #5 Skrevet 6. januar 2004 Hmpf! Til den prisen forventa jeg meg minst EN grønn mann!!
chimp Skrevet 6. januar 2004 #6 Skrevet 6. januar 2004 Trodde du mente en sensasjonell, ny sjokkis jeg........ ...til jeg åpna opp og så at det bare var PLANETEN Mars du mente........
Gjest GreenSky Skrevet 6. januar 2004 #7 Skrevet 6. januar 2004 Jeg har store forhåpninger til prosjektet! Håper de finner noe interessant! Har alltid vært interessert i astronomi, og planeten Mars har fascinert meg så lenge jeg kan huske!! :D
Tirill Skrevet 6. januar 2004 #8 Skrevet 6. januar 2004 Det er virkelig imponerende nyheter de skaper ja...
Gjest lurven Skrevet 6. januar 2004 #10 Skrevet 6. januar 2004 betyr det at det er solskinn på mars også... fy fadeeer
Spiralis Skrevet 6. januar 2004 #13 Skrevet 6. januar 2004 :D Men det er sabla imponerende å sende et kamera fra jorden til mars for å ta bilde av solen og så sende det tilbake :D Mars er Yndlingsplaneten min så! Ikke kom her å imponer med at du har mobil med kamera altså Jeg syntes det er kjempespennende jeg. De har landet i et krater som kansje var en innsjø en gang i tiden. Tenk om de finner fosiler der da! :D Da er det faktisk bevist at det har vært liv to steder i ET solsystem!! :D Finnes det to steder kan det finnes to trillioner steder og nå har de funnet en liten jordlignende planet rundt Vega også :D Og om bare tre uker er det enda en sonde som kommer til Mars. :D :D
rosett Skrevet 6. januar 2004 #14 Skrevet 6. januar 2004 Javisst er det spennende og stas, men det viser også at VG ikke har så mye å skrive om ellers.
Spiralis Skrevet 6. januar 2004 #15 Skrevet 6. januar 2004 Javisst er det spennende og stas, men det viser også at VG ikke har så mye å skrive om ellers. :D Jeg syntes vel det er mindre viktig å skrive en artikkel om hvilken rumpe som er mest poppulær blandt tenåringer i England
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå