Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettavisens "Stang Ut" kan melde følgende sensasjonelle nyhet fra VG's reportasje:

"Bildene fra Mars viser Solen som en lysende runding"

(VG Nett rapporterer fra verdensrommet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi oi oi! :o

Jeg som alltid har trudd det var en firkant. Også lyser den? hmmm...snodige greier.

Bra VG!

Skrevet

Fantastisk! :o

Skrevet
Fantastisk! :o

...med en sånn oppdagelse, så er hele 4-milliarders-prosjektet, verdt hver jævla dollar... :ler:

Skrevet

Hmpf! Til den prisen forventa jeg meg minst EN grønn mann!!

:tommelsmil:

Skrevet

Trodde du mente en sensasjonell, ny sjokkis jeg........ :cry:...til jeg åpna opp og så at det bare var PLANETEN Mars du mente........

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har store forhåpninger til prosjektet! :tommelsmil: Håper de finner noe interessant! Har alltid vært interessert i astronomi, og planeten Mars har fascinert meg så lenge jeg kan huske!! :D

Skrevet

Det er virkelig imponerende nyheter de skaper ja...

Gjest lurven
Skrevet

betyr det at det er solskinn på mars også...

fy fadeeer

Skrevet

:D Men det er sabla imponerende å sende et kamera fra jorden til mars for å ta bilde av solen og så sende det tilbake :D Mars er Yndlingsplaneten min så!

Ikke kom her å imponer med at du har mobil med kamera altså :ler:

Jeg syntes det er kjempespennende jeg. De har landet i et krater som kansje var en innsjø en gang i tiden. Tenk om de finner fosiler der da! :D Da er det faktisk bevist at det har vært liv to steder i ET solsystem!! :D

Finnes det to steder kan det finnes to trillioner steder og nå har de funnet en liten jordlignende planet rundt Vega også :D

Og om bare tre uker er det enda en sonde som kommer til Mars. :D :D

Skrevet

Javisst er det spennende og stas, men det viser også at VG ikke har så mye å skrive om ellers.

Skrevet
Javisst er det spennende og stas, men det viser også at VG ikke har så mye å skrive om ellers.

:D Jeg syntes vel det er mindre viktig å skrive en artikkel om hvilken rumpe som er mest poppulær blandt tenåringer i England :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...