AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 det har skjedd så mye rundt meg nå! jeg hadde to venniner som lagde ekstremt mye tull for meg. og nå har det bare "ballet" seg på! en kompis av meg var sammen med hun ene jenta og han var en veldig nær venn av meg, hun satt og løy til han og meg og sa hun var gravid, folk beskylte henne for å drive med dop etc. hun kom også til meg ( når vi var venner) og spurte om hvem hun skulle velge mellom av han og en annen, jeg sa hun ikke burde bli sammen med noen av de. fordi bestevennina mi dreiv på med han hun ble sammen med! men hun brydde seg ikke om det jeg sa og ble sammen med han alikevel. idag/ igår var han kompisen hos meg for å se hva henne hadde skrevet om dette hun har juget om, han ble kjempe lei seg og skjønnte åssen hun var og gjorde det slutt. etter det ble slutt fikk jeg skylda og hun trakaserer meg skikkelig på nett og skriver masse dritt på facebook og tagger meg der. og truer meg på meldinger at hun skal ødelegge mellom meg og kjæresten min! jeg har fått masse backup av venner fordi de har sett hva hun driver med, så de tar mitt parti!! Men problemet er at for en stund siden var dette en politi sak pga henne og vennina hennes som jeg nevnte på toppen. så om vi fikk høre mere fra hun/de to jentene, skulle vi si fra til politiet med en gang! hun har også sitti og sagt at mamma er alkoholiker og at jeg er sykopat i huet mitt.. hun køddet med til "eks" kjæresten sin for en stund siden at hun måtte på sykehus fordi hun var kidnappet og teipet over hender,ansikt,bein etc så blodsirkulasjonen stoppet! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre fordi jeg orker ikke å ha dette på meg! jeg ødla ingenting! men jeg syntes kompisen min fortjente å få vite sannheten om henne! han er en utrolig god gutt og fortjener det beste!! jeg vet ikke om jeg skal anmelde dette eller la det ligge. kan dere gi noe råd? dette går veldig utover meg fordi jeg føler meg ikke trygg verken på jobb,ute,hjemme eller noen steder! tips?
Betty2 Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Hvis du føler deg utrygg, og har en anmeldeses grunnlag på henne, så anmelder du henne på flekken. men ikke si det til noen, ikke en gang kompissen din, da kan det være hun gjør hva som helst for å slette beviser og spor hun har lagt igjenn etter seg. I denne situasjonen, vil du også merke hvem som er dine venner og verdt og samle på, og hvem som løper bak ryggen din. Jeg opplevde mye det samme som deg en periode (ble truet på livet, forfulg, og slått ned på åpen gate) mamma måtte dra meg med til Politiet for at jeg skulle anmelde det som var skjedd. Ja jeg mistet et par venner, men truslene og spetakkelet fra de som holdt på, opphørte. og det er vannvittig deilig å kunne tørre å svare på tlefonen igjen, og gå på butikken uten å bli forfulgt. Så jeg synes du bør anmelde. hvis bråke fortsetter etter anmeldelse og etterforskningen har startet, så vil jo bare Politiet finne mer på dem, og din sak blir stilt sterkere. Men tenk deg om hva du vil oppnå når du legger inn denne anmeldelsen. (jeg fikk faktsik spørsmålet, hva ønsker du å åpnå, hvilke konsekvens vil du at disse personene skal få?, ikke sikkert du får det spørsmålet, men er jo greit å kunne gi et svar mann har tenkt litt på)
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 husk nå å ta printscreen av alt det hun holder på med på nett. så du har bevis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå