Gjest gjestelille Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 Fikk bare lyst å lette litt på hjertet her... :D Var en ivrig chatter før på en annen kanal enn denne, der ble jeg kjent med både jenter og gutter. Drev vel på å rotet i et år før jeg utav frustasjon spurte ei jeg ble kjent med der inne om hun hadde en kjekk kompis. å joda, ho hadde en. Ordna ut ho, gav tlf nr mitt til kompis. Og gav han beskjed om å ringe meg, og meg beskjed om å ta tlf... hehe vel det gjorde vi. Og vi pratet sammen på tlf tre dager etter hverandre.. Da bestemte han seg for å komme å besøke meg. Bodde langt unna hverandre. Han så gjorde og alt klaffet... men gjett om nervøsiteten låg tjukk utenpå meg. Han møtte venninnene mine allerede andre dagen han var hos meg.. hehe stakkkars. Vel for å gjøre en kort historie lang..... Så flyttet jeg sammen med ham etter tre mnd. Og ennå etter snart to år har vi det kjempe flott sammen. Ville bare fortelle en happy ending story fra internett dating...hihi
Gjest glamourgirl Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 Man kan møte mange trivelige folk på nettet! Utrolig koselig for deg! :D
Suzy Skrevet 6. januar 2004 #5 Skrevet 6. januar 2004 Man kan møte mange trivelige folk på nettet! You bet'ya!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå