prinsesseM Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Ser det er en del snakk om disse mummikoppene! Kunne tenke meg og begynne og samle, de er veldig fine Er det ikke slik at hver kopp har en betydning eller noe sånn? Hvor får man kjøpt dem billig?
Gjest Kristin Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Ser det er en del snakk om disse mummikoppene! Kunne tenke meg og begynne og samle, de er veldig fine Er det ikke slik at hver kopp har en betydning eller noe sånn? Hvor får man kjøpt dem billig?
champi Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 De er veldig fine! Stadig på tilbud på Jernia..
Maestro Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Brødrene Pedersen har. Men der er det dyrt
Vulpes Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Traktøren selger dem, men spørs om det er så billig der?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Regner med at du PrinseseM og Hofan1 er samme bruker, og det holder faktisk med 4 identiske tråder om mummikopper. Skaff deg et liv. 1
Gjest makarona Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Nordbysenteret i Sverige, der er de visst billigst.
Zoë Castillo Skrevet 7. februar 2012 #9 Skrevet 7. februar 2012 Her jeg bor er de premie til blodgiverne. Juhuu!
prinsesseM Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2012 Regner med at du PrinseseM og Hofan1 er samme bruker, og det holder faktisk med 4 identiske tråder om mummikopper. Skaff deg et liv. Jeg vet ikke hvem Hofan1 er. Jeg er helt ny innpå her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå