Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men opplever at jeg ikke merker noe forandring / blir verre? (helt sikkert in my head at det blir verre men..)

Jeg røyker og drikker en del brus, dette påvirker vel ? :sjenert:

Ødelegger dette blekingen? Eller er dem blitt -bleket- og så er det sånn? vist dere skjønner hva jeg mener :fnise:

Takk for svar! :strix:

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Bloggerne som har testet det har jo fått kritthvite tenner, men de hadde jo ganske fine perlerader til å begynne med. Og røyking vil jeg tro påvirker deg i ganske stor grad... Tror forresten at det kan være best å pusse tennen før man bleker de, sånn at det ikke er noe belegg som legger seg mellom tennene og stripsene?

Gjest Badabing
Skrevet

Med blekingen jeg får hos tannlegen skal jeg ikke pusse tenner rett før bleking, og siden de skal blekes over en periode på tre dager skal jeg i den perioden ikke røyke, snus, drikke kaffe, te eller rødvin. Tror det er fordi emaljen er mer "sart" akkurat da? :klo:

Skrevet

Står ikke noe om det på papirene fra SmileLab..

Og man skal bleke dem på 14 dager. Er slike strips man legger på tennene.

Gjest Badabing
Skrevet

Nå får man ikke SmileLab hos tannlegen heller tror jeg. Det var bare tips siden du sa det ikke funket, og siden du sier du røyker.

Skrevet

Etter å ha diskutert dette med tannbleking med flere venninner har jeg kommet til konklusjonen at det er utrolig individuelt, hvilke effekt de forskjellige har på forskjellige mennesker. Hun ene jeg kjenner dro til tannlegen og fikk sånn "ta med seg hjem" tannbleking, kostet flere tusen, og virkelig etter endt behandlingstid så man ingen forskjell! Smile lab derimot fungerte veldig godt! (hun prøvde det ca. ett år etter tannlege blekingen) Noe som i mine øyne ikke skulle være mulig, da jeg ville trodd at middelet man får hos tannlegen skulle være mer effektivt, men igjen, det er kanskje ikke så skadelig på tennene. Jeg derimot hadde ingen effekt av smile lab (måtte jo selvfølgelig prøve, da jeg så hennes tenner. Men whitestrips fungerer hos meg.

Konklusjonen min er at ja, det er ikke noe fasittsvar på dette med tannbleking, individuelt og avhenger nok av flere forskjellige faktorer. Tror jeg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...