AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Del Skrevet 6. februar 2012 Hei. Er veskoman og har en samling verdifulle designervesker, totalt er de nok verdt over en halv million. Har selvfølgelig tatt høyde for dette i innboforsikringen, men den gjelder jo bare hjemme. Og reiseforsikringen dekker jo kun opp til 20.000 ved tyveri ol, blir jeg fratjålet veske med lommebok, filofaks mobil ol kan det jo fort være 70-80.000 som er tapet. Derfor har jeg villet tege en verdigjenstandsforsikring, slik Gjensidge reklamerer med.. Er kunde der fra før av. Men etter mye frem og tilbake så gjelder visst den forikringen bare for klokker, smykker, pc ol. Altså ikke for de som vil forsikre sine mest verdifulle gjenstander, slik de reklamerer for... Blir så irritert. Noen som vet om ett forsikring selskap som gjør dette? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 7. februar 2012 #2 Del Skrevet 7. februar 2012 Skal kunne gå å forsikre verdigjenstander Det har vi gjort (men noe helt annet enn vesker da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Del Skrevet 7. februar 2012 Kontakt en høyere oppe i gjensidige, det skal gå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #4 Del Skrevet 7. februar 2012 Prøv If, de forsikret iaf klokken min til over 100 000. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #5 Del Skrevet 7. februar 2012 Vesker er lettere å stjele enn de fleste andre verdigjenstander, inkl klokke. Men et forsikringstilbud skal de jo gi dg, om det så er 100.000 pr veske pr år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 7. februar 2012 #6 Del Skrevet 7. februar 2012 Forsikringsselskapet kan nekte deg å forsikre hva som helst. Forsikringsselskapet mitt nektet å forsikre en av min eiendeler grunnet "ikke konkret verdi". Eiendelen er pr d.d gravd ned, det var min løsning, vet ikke om det funker for veskene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aude Skrevet 8. februar 2012 #7 Del Skrevet 8. februar 2012 Her ville jeg tatt noen telefoner og ringt litt rundt. I prinsippet så skal det være mulig. Hvis du har flere forsikringer hos dem så kan du si at dersom de ikke velger å forsikre veskene dine så flytter du alle over til noen som vil det. Lykke til. Mvh Aude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #8 Del Skrevet 8. februar 2012 Lloyds forsikrer ALT. Det koster, men det gjőr kanskje ikke saa mye..... http://www.lloyds.com/Lloyds/Offices klikk paa den norske linkenn, saa faar du navn og telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå