Sandman Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 Besøkte denne i romjulen....kjempebra! Delikat interiør, proff og serviceinnstilt personale....og nydelig mat. Tror dette blir en "høydare" blant de indiske restaurantene i hovedstaden. Innehaveren er han som tidligere var sjefskokk på Agra. Zaika ligger i Munkedamsveien, ved Konserthuset og Vika Kino.
Gjest Embla s Skrevet 6. januar 2004 #3 Skrevet 6. januar 2004 Takk! Alltid bra med nye indiske (bra) spisesteder :D (Er det bedre mat her enn i Kirkevn?)
Bokalven Skrevet 6. januar 2004 #6 Skrevet 6. januar 2004 Kult. Skal prøve å huske det. Jeg elsker indisk mat. De har alltid masse god mat jeg med min matintoleranse også kan spise! Kanskje dette kan være stedet for neste Oslo-treff?
Sandman Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2004 Hadde du m deg forelskelsen hit oxo??? ...nysgjerrigheten lenge leve, chimp... ....nå har det vel aldri blitt konkludert med at jeg er forelsket...?? ...hverken av meg eller andre...? :blunke: ...jeg stilte bare spørsmålet, i Love Actually-tråden, uten at hverken jeg eller noen andre har styrket den teorien... ...men jeg var ikke på Zaika alene, nei... ...vi var totalt 5 pers...
chimp Skrevet 6. januar 2004 #8 Skrevet 6. januar 2004 Nysgjerrighet er en meget sunn egenskap hos menneskeheten!
Sandman Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2004 Er det dyrt der da? Nei, hovedrettene lå på sånn 140,- til 170,-, omtrent som de andre indiske i Oslo.
Sandman Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #11 Skrevet 7. januar 2004 Mother India er best-ingen protest!! Joa, Mother er ikke så gærn, bra mat, men jeg syns det er så trangt, og veldig tung og dårlig luft der, flere som har bemerket det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå