skandale Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en boks med proteinpulver fra iherb for å se om jeg merker noe forskjell. Veit jeg får for lite proteiner fra kosten for tida, så tilskudd høres greit ut. Det er bare så utrolig mange smaker å velge mellom! Ser det er mye sjokolade og sånn, likner det på f.eks. litago når det drikkes? Hvordan er konsistensen? Er det noe man må tvinge i seg, eller kan man faktisk nyte det? Er helt grønn på dette, setter veldig pris på svar!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 En gang spurte jeg etter det samme, var interessert i proteinpulver fra iherb. Jeg ville ikke ha noe med smak og andre tilsetningsstoffer, og jeg tåler ikke melk, så jeg ble anbefalt dette: http://www.iherb.com/Now-Foods-Eggwhite-Protein-1-lb-454-g/547?at=0 Veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Det finnes nesten like mange sjokolade-smaker, som det finnes merker på proteinpulver. Den beste jeg har smakt er av merket "gold standard". Fåes kjøpt hos gymgrosisten i norge tror jeg. Men har ingen erfaring med iherb sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå