la Flaca Skrevet 6. januar 2004 #1 Del Skrevet 6. januar 2004 Skal til legen senere i dag, og tok en urinprøve i morges. Den ser skikkelig grumset ut, som om det flyter en masse bittesmå flak rundt i den. En sunn prøve skal da se helt blank ut. Noen som vet hva dette kan skyldes? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #2 Del Skrevet 6. januar 2004 Kanskje du har en urinveisinfeksjon, og det grumset du ser er puss? Hvis du ikke svir og har vondt er det sikkert ikke alvorlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kirsti Skrevet 6. januar 2004 #3 Del Skrevet 6. januar 2004 Det kan skyldes eggehvite i urinen, og det kan være tegn på begynnende svangerskapsforgiftning. Håper ikke du får angst nå, det behøver ikke bety at noe galt vil skje. Hadde egghvite selv da jeg gikk med sønnen min, og det gikk helt fint. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 6. januar 2004 Det kan skyldes eggehvite i urinen' date=' og det kan være tegn på begynnende svangerskapsforgiftning. Håper ikke du får angst nå, det behøver ikke bety at noe galt vil skje. Hadde egghvite selv da jeg gikk med sønnen min, og det gikk helt fint. Lykke til![/quote'] :o Seriøst? *biter negler*. Har aldri sett noe liknende før, så et eller annet er det ihvertfall... Men det er jo så tidlig i svangerskapet. Er bare 6,5 uker på vei! Når var det du utviklet svangerskapsforgiftning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 6. januar 2004 #5 Del Skrevet 6. januar 2004 Slapp av! Min urinprøve var også grumsete når jeg var til legen i uke 9, og det var ingenting galt! Sykepleieren på laben sa at når du tisser på glasset skal du prøve å ikke få med det første tisset, og ikke det siste. Dette er som regel litt grumsete nemlig. Det er sikkert ingenting galt! Tviler iallfall på at du har svangerskapsforgiftning så tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 6. januar 2004 Slapp av! Min urinprøve var også grumsete når jeg var til legen i uke 9' date=' og det var ingenting galt! Sykepleieren på laben sa at når du tisser på glasset skal du prøve å ikke få med det første tisset, og ikke det siste. Dette er som regel litt grumsete nemlig. Det er sikkert ingenting galt! Tviler iallfall på at du har svangerskapsforgiftning så tidlig...[/quote'] Takk Eliza! Men som den drevne urinprøve-tester´n jeg er passet jeg på å unngå det første tisset, og likevel... Hm, nei, det er sikkert ikke noe alvorlig galt. Er bare ubehagelig å gruble på sånt som det der, så tenkte jeg det sikkert var mange som har erfaringer her inne. Får vel bare være tålmodig frem til legetimen etter jobb. (elendig konsentrasjon... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. januar 2004 #7 Del Skrevet 6. januar 2004 :o Seriøst? *biter negler*. Har aldri sett noe liknende før' date=' så et eller annet er det ihvertfall... Men det er jo så tidlig i svangerskapet. Er bare 6,5 uker på vei! Når var det du utviklet svangerskapsforgiftning?[/quote'] Slapp helt av, det samme har skjedd med meg, uten at noe var galt! Kan jo også være en urinveisinfeksjon, som er helt normalt å få under svangerskapet. Det er sikkert ingenting galt. ykke til videre med svangerskapet! Hilsen Eowyn 34+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kirsti Skrevet 6. januar 2004 #8 Del Skrevet 6. januar 2004 Beklager at jeg skremte deg la Flaca, det var ikke meningen! Som de andre har nevnt her, kan det være flere grunner til grums, og de har helt rett. Jeg var bare litt kjapt ute med å svare :oops: . Fortell oss hvordan det gikk hos legen da! Jeg fikk forresten den forgiftningen (svak) helt i slutten av svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå