Chocoholic Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har mange hudpleieprodukter som jeg elsker, men en dagkrem som er fantastisk har jeg enda ikke funnet. Har dehydret kombinasjonshud som er super sensitiv, spesielt nå om vinteren. Er knusktørr i ansiktet og kjennes stram i maska - noen tips? Jeg har prøvd Origins (elsker de andre produktene derfra, men ikke dagkremene), decleor, NBG og diverse ymse greier her og der. Noen anbefalinger? Er villig til å bruke en del på dette fordi jeg nå er såpass drittlei å være tørr og sår i ansiktet...
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Jeg fikk en fra the body shop til jul, som jeg er veldig fornøyd med. Sliter selv med tørr hud, hvertfall nå på vinteren. http://webshop.bodyshop.no/main.aspx?page=article&gid=50044&artno=22621
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Har du noen hudpleiere i nærheten? Jeg fikk nylig noen testere hos min hudpleier av Bioline sine produkter til sensitiv hud. Jeg likte de veldig godt! Selges ikke på nettet da tror jeg, men.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Har akkurat begynt med Derma-E serien som eg kjøper på IHERB...det er kremer for alle hudtyper...så langt er eg veldig fornøyd.
Andrea89 Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Jeg er veldig fornøyd med Harmonie Calm fra Decleor iallefall. 1
frkharepus Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Har selv veldig sensitiv hud, særlig nå på vinteren. Bruker A-krem fra apoteket, og den virker veldig bra på meg.
Gjest BabyBlue Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Jeg er veldig fornøyd med Harmonie Calm fra Decleor iallefall. Bruker den jeg også, veldig god og mild : D
Andrea89 Skrevet 7. februar 2012 #8 Skrevet 7. februar 2012 Bruker den jeg også, veldig god og mild : D Huden min ble av en eller annen grunn supersår i begynnelsen av graviditeten, og da var denne en reddende engel.
pingalu Skrevet 7. februar 2012 #9 Skrevet 7. februar 2012 Matis climatis-kremen! Har akkurat lik hud som deg, og denne er den første kremen jeg har funnet som gir nok fukt og næring, og roer ned huden greit
Gjest Raptuza Skrevet 13. februar 2012 #10 Skrevet 13. februar 2012 Avene Hydrance er for sensitiv & tørr hud i ansikt.
retroxx Skrevet 13. februar 2012 #11 Skrevet 13. februar 2012 Jeg har samme hudtpe som deg hørres det ut som. jeg bruker Neil's Yard Frankincense nourishing cream. gull!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå