Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god dagkrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange hudpleieprodukter som jeg elsker, men en dagkrem som er fantastisk har jeg enda ikke funnet. Har dehydret kombinasjonshud som er super sensitiv, spesielt nå om vinteren. Er knusktørr i ansiktet og kjennes stram i maska - noen tips? Jeg har prøvd Origins (elsker de andre produktene derfra, men ikke dagkremene), decleor, NBG og diverse ymse greier her og der. Noen anbefalinger? Er villig til å bruke en del på dette fordi jeg nå er såpass drittlei å være tørr og sår i ansiktet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen hudpleiere i nærheten? Jeg fikk nylig noen testere hos min hudpleier av Bioline sine produkter til sensitiv hud. Jeg likte de veldig godt! Selges ikke på nettet da tror jeg, men.

Skrevet

Har akkurat begynt med Derma-E serien som eg kjøper på IHERB...det er kremer for alle hudtyper...så langt er eg veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Harmonie Calm fra Decleor iallefall.

• Liker 1
Skrevet

Har selv veldig sensitiv hud, særlig nå på vinteren. Bruker A-krem fra apoteket, og den virker veldig bra på meg.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Harmonie Calm fra Decleor iallefall.

Bruker den jeg også, veldig god og mild : D

Skrevet

Bruker den jeg også, veldig god og mild : D

Huden min ble av en eller annen grunn supersår i begynnelsen av graviditeten, og da var denne en reddende engel.

Skrevet

Matis climatis-kremen! Har akkurat lik hud som deg, og denne er den første kremen jeg har funnet som gir nok fukt og næring, og roer ned huden greit :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Avene Hydrance er for sensitiv & tørr hud i ansikt.

Skrevet

Jeg har samme hudtpe som deg hørres det ut som. jeg bruker Neil's Yard Frankincense nourishing cream. gull!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...