AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Hei! Jeg har endel mørke hår på overleppa som jeg ønsker å bli kvitt. Jeg har nå gått et par ganger til elektrolyse, men får endel småkviser etter behandlingen. Og så tar det jo så lang tid å få fjernet alt...! Noen som har prøvd elektrolyse, og fullført? Hvor mange behandlinger krevdes? Jeg begynner å se meg rundt etter andre midler... Kanskje laser. Noen som har erfaringer her?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Hvorfor ikke vokse? Eller nappe, det gjør jeg, haha! Bare tar litt tid, og er litt ubehagelig.. haha:)
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Får småkviser av både napping og voksing, uansett hvor hygienisk og korrekt det gjøres. Dessuten vil jeg ha noe varig
charlott Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Sjekk laser, det kan være et godt alternativ!
finkel Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Er laser permanent, da? Har hørt om de som har brukt masse penger uten noe langvarig resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå