AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Det har seg slik at jeg er 27 år, men i forhold til mange på min alder så føler jeg at jeg allerede nå ser gammel ut. Eksempel på dette er: - godt synlige ringer og poser rundt øynene, som er arvelig men som ofte ble mindre synlig utover dagen, nå er blitt synlig hele tiden. Føler at øynene mine er mye mer 'slitne'. Dette gjør at jeg ser eldre ut. - Jeg har fått smilerynker og smile'groper' rundt munnen. De rynkene kan jeg forsåvidt leve med, men de 'gropene' kommer av at jeg er blitt tynnere i ansiktet med årene og det er da på en måte en 'grop' linje rundt munnen. -...og som nevnt, jeg er blitt tynnere i ansiktet og har mistet 'valpefettet' jeg hadde på kinnene. Dermed ser ansiktet også litt mer 'dratt' ut og at kinnene er litt mer innhulede. - p.g.a at valpefettet er borte og jeg ser tynnere ut så synes jeg ikke at jeg lenger har noen fin ansiktsfasong lenger. Jeg skjønner at for å få mer ansiktsfett så må man opp ellers også, men jeg har en helt normal og perfekt kroppsvekt og behøver verken gå opp eller ned, pluss at jeg har generelt vanskelig for å legge på meg. :/
Xtra_lilje Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Hmm, det høres ikke kjekt ut. Har du vært i kontakt med en god hudpleier? Hvordan er livsstilen din, får du frisk luft, nok søvn, spiser du sunt? Får du nok tran? og vinteren er ofte ekstra tung,da føler man seg ofte veldig lite fresh - hvertfall gjør jeg det.jeg har også lett for å få blå ringer under øynene, men har funnet noen gode concealere som hjelper mye.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Med tanke på volumet du har mistet: Å legge på seg på ett bestemt sted er like umulig som å miste fettet på ett bestemt sted. Slikt kan dessverre ikke kontrolleres. Det nærmeste du kommer er å få sprøytet inn fillere i kinnene. Det finnes forskjellige stoffer, f.eks Sub-Q, Juvederm, osv. Disse varer litt i overkant av et års tid tror jeg. Det går også ann å ta ut fett fra ett sted på kroppen og få det sprøytet inn et annet sted. Dette sies å ha potensiale til å være permanent, men det er en del uklarheter hvor lenge dette faktisk blir værende. Slikt må man selvsagt til plastisk kirurg for å få gjort. Et tredje alternativ er kinnbeinsimplantater, men dette er ganske drastisk, og er enda ikke et spesielt utbredt inngrep, så jeg vet ikke om det går an å få gjort dette i Norge nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå