AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Heihei! Jeg bare lurer på om det er noen her inne som har sånn bruker som betaler på kristendate.no? Som har tilgang til å lese på alle profilene? Vi kjenner nemlig noen som har funnet hverandre der, og har lyst til å ta printscreen av den ene profilen så vi kan bruke det i bryllupet deres.
Gjest Alfred Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 dytt Dytt i vei. Du synes ikke at dette er litt for personlig da? Man skal ikke tuske i andres saker, som det heter i bibelen. Om jeg hadde en profil der så hadde du ikke fått Prt Scr. 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Somsagt skal det brukes i et bryllup, og ingen av oss som er med på det har egen bruker der. Litt mye å betale månedsprisen bare for å få tak i det..
Lutetium 71 Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Somsagt skal det brukes i et bryllup, og ingen av oss som er med på det har egen bruker der. Litt mye å betale månedsprisen bare for å få tak i det.. Jo jøss, 39 kroner er jo en formue.. 3
Gjest Alfred Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Somsagt skal det brukes i et bryllup, og ingen av oss som er med på det har egen bruker der. Litt mye å betale månedsprisen bare for å få tak i det.. Det er jo nettopp det at du har tenkt å servere dette på bryllupet jeg reagerer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå