Gabler Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Bruker du sekk eller veske til daglig? Til dere som bruker veske, har dere tatt skade av det mtp overbelastning? Har brukt veske hver dag i ca 6 år på skolen nå, vet det egentlig er smartere å bruke sekk, men har liksom ikke lyst til det heller..:/
Betty2 Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Bruker stort sett en liten Sekk. Vesker bruker jeg helst til fint.
icec Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Bruker kun vesker! Og ingen belastningsskade enda, hehe.
Compaq Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Bruker veske, men så drasser ikke jeg på tunge skolebøker heller. Om du bærer tungt burde du helt klart bruke sekk, de gangene jeg har båret mange bøker i vesken har det verket i skuldrene etterpå. Ser vesentlig dummere ut med en person som går skjevt på grunn av for mye tyngde på venstre side av kropppen fremfor en som bruker sekk altså
Cata Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Har alltid brukt sekk, både som student og i alle mine yrkesaktive år. Kan sagtens ta en veske dersom jeg skal ut på byen en lørdag, men ellers så er det vanvittig upraktisk med den veska som hele tiden vil gli ned av skulderen.
Maestro Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Når jeg gikk på skolen, så brukte jeg sekk, å en sjelden gang veske. Hadde jo data, og skolebøker med meg. Og på den siste skolen jeg gikk på, så gikk nesten alle med sekk! :o Var helt omvendt på vg.1 og vg.2 Men nå til vanlig, nå som jeg bare jobber så bruker jeg veske. Har ingen skader av det nei.
Gjest Badedrakt Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Jeg har aldri klart å bruke veske, føler at den er så i veien! Enten så bruker jeg sekk eller så stapper jeg det i lommene
NewYorkNewYork Skrevet 7. februar 2012 #8 Skrevet 7. februar 2012 Bruker stort sett kun veske - også når jeg har med pc, skolebøker, galaxy tab etc etc. Og jeg har i perioder hatt problemer med skuldrene og ryggen. Ikke hovedsakelig pga. veskebruken, men det har i alle fall ikke hjulpet. Er i perioder flinkere til å bruke sekk, men jeg syns sekk er helt håpløst for alt er så lite tilgjengelig og alle sekker ser så store ut på lille meg. Jeg liker vesker, jeg
belle_ Skrevet 7. februar 2012 #9 Skrevet 7. februar 2012 Bruker veske hver dag. Vet at det ikke er bra men hater å gå med sekk! Har brukt veske i alle år selv og kommer nok til å bruke det i fremtiden også:-)
AnitaB Skrevet 7. februar 2012 #10 Skrevet 7. februar 2012 Jeg bruker vesker, og gjerne forskjellige gjennom uken. Jeg er ofte ute med jobb-laptoppen og da bruker jeg en veldig fin veske som har to ikke altfor tynne skulderstropper + "bære-håndtak" på hver side. Ikke hatt noe belastningsproblemer til tross for tider mye reising og tung bæring.
CaspertheGh0st Skrevet 7. februar 2012 #13 Skrevet 7. februar 2012 (endret) vesker Endret 3. oktober 2016 av soffapute 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 7. februar 2012 #14 Skrevet 7. februar 2012 Går på skole, så her går det i sekk. Vil ikke være 30år å slite med rygg- og nakkeplager.
Rosenknoppen Skrevet 7. februar 2012 #16 Skrevet 7. februar 2012 Har aaalt for mange tunge bøker for å bruke veske til skolen, men veske ellers..
Pene sko... Skrevet 7. februar 2012 #17 Skrevet 7. februar 2012 Jeg bruker denne arbeidsvesken: http://www.pmi.no/display.aspx?menuid=100073&prodid=264
Gjest Raindrops Skrevet 7. februar 2012 #19 Skrevet 7. februar 2012 Hvis jeg skal på skolen eller på butikken for å handle mat så bruker jeg sekk. Både for ryggen sin del og fordi det er mest praktisk. Men hvis jeg skal andre ting så bruker jeg veske.
Viljaa Skrevet 7. februar 2012 #20 Skrevet 7. februar 2012 Jeg foretrekker vesker. Mest fordi det er praktisk mtp. at man ikke trenger ta den av og på hver gang man skal sjekke mobil/ta opp lommebok/ect. I eksamenstiden bruker jeg alltid sekk da jeg ofte har med meg mer bøker, permer og data på skolen i tillegg til treningstøyet. Har ikke merket skader på meg selv, men merker at jeg sliter en del vesker. Til og med "sportsvesker" som er av relativ god kvalitet blir slitne etter en periodes drassing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå