Gjest Catwoman Skrevet 6. januar 2004 #1 Skrevet 6. januar 2004 ... Kurt sang på den første auditionen sin? den som begynner med "I will never forget" (tror jeg, hvis ikke så er det noe lignende)
Gjest glamourgirl Skrevet 6. januar 2004 #2 Skrevet 6. januar 2004 Han sang flere ganger en sang som han har skrevet selv, som heter "Wedding's Off" Begynner noe sånt som ...It's the fool in me who forgets who I am.... Kan det være den? Hvis ikke går Glammy tilbake i tenkeboksen :blunke:
Ronja Skrevet 6. januar 2004 #3 Skrevet 6. januar 2004 Ja, husker den sangen! Tror også det er noe med "I will never forget..." Men tror ikke det er Weddings off...
Gjest glamourgirl Skrevet 6. januar 2004 #4 Skrevet 6. januar 2004 :o Den aller første audition, den i Bergen... Hm, nei det var ikke Wedding's Off... Fakerten, nå blir jeg tenkende på det idag
Arwen Skrevet 6. januar 2004 #5 Skrevet 6. januar 2004 Han haddde hvertfall skrevet den selv, skal vri hodet litt jeg også.
orakel Skrevet 29. januar 2004 #7 Skrevet 29. januar 2004 Sangen heter "Hate how you say goodbye" og er den kommende singelen til Fenriklane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå