hofan1 Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Hva syns dere er diggest? liker dere best shavet, masse hår? liker dere å suge eller syns dere det er ekkelt? Er interessert i å vite hvordan andre tenker på de tingene
Gjest NozMonster Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Hva syns dere er diggest? liker dere best shavet, masse hår? liker dere å suge eller syns dere det er ekkelt? Er interessert i å vite hvordan andre tenker på de tingene definitivt shavet ja! jeg elsker å suge, og gjør det så gjerne så mye som mulig, men om det er masse hår der nede, så får han shave seg først! som enkelte sier; ikke hår i maten 2
Gjest Tirkes Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Dette emnet kommer opp ukentlig. Noen liker det ene, noen liker det andre. Noen liker det veldig godt. Noen kan ikke fordra det. Noen svelger, noen spytter og noen får noia om du ikke gir en liten advarsel så de kan rygge i tide. 4
Gjest Levitate Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Hvorfor... finnes... det ikke... en... SAMLETRÅD FOR PERFEKTE KUKER? Detet emnet dukker opp stadig, vi skulle hatt en samletråd for alt dette.
Gjest Hannee Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Jeg liker mannen min sin jeg! Og den har både vært hårete og stusset. Jeg liker den best slik som den er! Og den har kjemi med min vagina, noe jeg tror de fleste vil at penis og vagina skal passe sammen så man får det riktig så deilig atte.
Caramela Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Jeg foretrekker barberte baller og stusset ellers. Deiligere å bruke tungen og munnen på ballene dersom de er hårfrie.
Gjest Levitate Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Du vet du har funnet den rette kuken når du får den slått i trynet halv 9 om morgenen. Just sayin'. 1
mina sofie Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Jeg foretrekker barberte baller og stusset ellers. Deiligere å bruke tungen og munnen på ballene dersom de er hårfrie. Ja, barberte baller er absolutt å foretrekke. Jo mindre hår en kan få i munnen jo bedre. Men ikke helt barbert, litt hår rundt skaftet skal det være
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 Den perfekte kuk er den som får knullet flest kvinner...
Gjest Hannee Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 Du vet du har funnet den rette kuken når du får den slått i trynet halv 9 om morgenen. Just sayin'. Da vet jeg at mannen har funnet seg den rette vaginaen da, den befinner seg ofte nær ansiktet.
Gjest Levitate Skrevet 6. februar 2012 #11 Skrevet 6. februar 2012 Da vet jeg at mannen har funnet seg den rette vaginaen da, den befinner seg ofte nær ansiktet. You got that right sister!
Gjest NozMonster Skrevet 6. februar 2012 #12 Skrevet 6. februar 2012 Du vet du har funnet den rette kuken når du får den slått i trynet halv 9 om morgenen. Just sayin'. litt høy på pæra nå som du er ny-knulla og fornøyd nå?
Gjest Skitten pique Skrevet 6. februar 2012 #13 Skrevet 6. februar 2012 litt høy på pæra nå som du er ny-knulla og fornøyd nå? its funny because its true
Gjest Levitate Skrevet 6. februar 2012 #14 Skrevet 6. februar 2012 (endret) :sjenert: :sjenert: :sjenert: I'm ashamed 'cause it's true. Endret 6. februar 2012 av Levitate
Gjest -J- Skrevet 6. februar 2012 #15 Skrevet 6. februar 2012 Sett denne som sticky, så slipper vi en ny tråd i morgen.
Gjest Hannee Skrevet 6. februar 2012 #16 Skrevet 6. februar 2012 :sjenert: :sjenert: :sjenert: I'm ashamed 'cause it's true. Vær fornøyd du! Det er deilig å være lykkelig og tilfredsstilt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå