Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det valentinsdag :) Hva skal dere gjøre? noen kreative ideer?

Skrevet

Jeg er på vinterkus på Gols Fjellet den dagen. Heldigvis skal samboeren og være der, så jeg har ytet et ønsker om om en sitteplass i snøen, omgitt av et par snø lykter. sitte der og drikke kakao og krysse fingrene for stjerneklar himmel :)

Skrevet

Vi har et lite jubileum i mars, så vi utsetter masse romantiske greier til den dagen i stedet. Men mistenker at jeg kommer til å bake en hjerteformet kake til ham, altså...

Skrevet

Tja.. Det er ikke en kjempestor dag for oss. Vi skal på ferie ikke så lenge etterpå da:)

Skrevet

Feirer ikke valentines day...

• Liker 1
Gjest Levitate
Skrevet

Først skal jeg til legen, deretter på skolen, så ha sex med kjæresten. Min måte å feire valentinesday på.

Skrevet

Bare fjortiser feirer den amerikanske handelstandens dag

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes valentines day kan være en fin dag til å bruke tid på den man elsker jeg da. Samme hvor dagen kommer fra.

Skrevet

Jeg synes valentines day kan være en fin dag til å bruke tid på den man elsker jeg da. Samme hvor dagen kommer fra.

Det er jeg enig med! :) er veldig greit om du har kjæreste og bruke dette som en slags unnskyldning for å tilbringe litt tid sammen :)

• Liker 1
Skrevet

Det er jeg enig med! :) er veldig greit om du har kjæreste og bruke dette som en slags unnskyldning for å tilbringe litt tid sammen :)

Er så koselig atte! Jeg synes jo ikke at man må kjøpe gaver og være veldig romantisk og alt det der. Man kan jo bare være sammen og gjøre og eventuelt gi det man vil :)

Men jeg får gave uansett da siden det er min bursdag :lur:

Skrevet

Vi feirer ikke 14.02, bare 4:20 og da kan dere banne på det blir blomster! :reise:

Skrevet

Vi pleier å gå ut å spise sammen, på en restaurant vi begge liker godt. Trenger ikke være dyrt, ei heller blomster og kort, men tilbringer alene-tid sammen! :rodmer:

Skrevet

Jeg skal smile pent til verden utad og late som om alt er fint, men når jeg er alene skal jeg hylgrine og savne eksen... :cry3:

Skrevet

Jeg skal smile pent til verden utad og late som om alt er fint, men når jeg er alene skal jeg hylgrine og savne eksen... :cry3:

Stooor klem til deg! :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: Eller rettere sagt, klemmer.

Skrevet

Stooor klem til deg! :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: Eller rettere sagt, klemmer.

Tusen takk :klemmer:

Skrevet

Tviler, siden vi har 1 årsdag den 28. :rodmer:

Gjest NozMonster
Skrevet

Nå er det valentinsdag :) hva skal dere gjøre? noen kreative ideer?

:opplyser: jeg skal til tannlegen!

jeg synes det bare er teit å adopere slike dager som enkli ikke er våre! vi har tatt til oss halloween og valentine, så butikkene kan tjene masse ekstra penger, og det er enda en "god" unnskyldning for oss å spise enda mere dritt... åffer har vi ikke tatt til oss tankgivingday? ikke at jeg vil ha den, men er det bare tilfeldige markeringer vi har stjålet? :vetikke:

Skrevet

Tusen takk :klemmer:

Også kan du komme inn her, for her er du ikke så alene :)

Skrevet

Også kan du komme inn her, for her er du ikke så alene :)

Tror jeg at jeg kommer til og gjøre og! Er så ensom om dagen.. men skal ikke kuppe tråden med og sippe å syntes synd på meg selv.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...